silverlight stream url rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
ik weet dat dit waarschijnlijk niet mag maar ik loop me matelijk kapot te irriteren aan het fijt dat sommige sites gebruik maken van silverlight...

ik heb namelijk zelf 2 schermen waarop op 1 scherm ik soms weleens 3fm "kijk live" heb draaien... ik stoor me aan het fijt dat als je fullscreen aan heb, je niet verder kan werken op het andere scherm. die stomme rot silverlight exit dan de fullscreen zodra ik op een andere scherm verder gaat werken... voorheen kon ik 3fm altijd afspelen in mijn windows media player wat ik erg fijn vond maar dat kan nu dus niet meer...
heb iemand hier misschien een oplossing voor?

Laatst bewerkt:
Als je VLC mediaplayer download, dan is er een optie waardoor je kan bepalen om streams af te spelen in die mediaplayer.
simpelweg door te klikken op Media - Netwerkstream openen - Plak de URL - Klik afspelen.

Probeer maar eens.
PS: ik begrijp niet hoe je twee schermen kan hebben?

*2 monitoren

Maare om de stream te kunnen afspelen in de vlc heb je dus wel een stream URL nodig.
en die heb ik dus niet!

Ow, dus het werkt niet als je de page link invoegt?

Kun je me even een link sturen naar een programma die op silverlight wordt afgespeeld? Dan kan ik het allemaal voor je uitzoeken voor zover ik kan.
Want ik herinner me dat er toch echt een manier was om van Silverlight naar de oude Media Player te gaan.

En als het programma gemist is, zou je ze ook gewoon kunnen downloaden en dan later afspelen - want downloaden duurt niet lang.

Wat nou als je rechtermuisklik op het scherm klikt - klik silverlight - klik toepassingsopslag - dan zie je 4 links, maar weet niet of een van die links nut heeft?

Verder zou ik het zoals je al aangaf ook niet weten, sorry
Ik denk gewoon dat je eventueel naar de FAQ van Silverlight moet gaan.
Anders is het gewoon niet mogelijk, helaas.

Mooi, maar conclusie: Overschakelen van Silverlight naar een andere windows media player is niet mogelijk.

Mooi, maar conclusie: Overschakelen van Silverlight naar een andere windows media player is niet mogelijk.

jawel hoor alleen moet je wel een beetje kennis hebben van hoe ze te werk gaan met silverlight codes... gaat mogelijk ook weer via javascript net zoals flash... althans denk ik... meh ik heb tot heden geen stream url kunnen vinden in de bron code...

ik denk dat ik op deze vraag in herhaling ga vallen

jawel hoor alleen moet je wel een beetje kennis hebben van hoe ze te werk gaan met silverlight codes... gaat mogelijk ook weer via javascript net zoals flash... althans denk ik... meh ik heb tot heden geen stream url kunnen vinden in de bron code...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan