silverlight verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

susazu

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2010
Ik probeerde een programma op rtlgemist te kijken, hiervoor moest ik silverlight installeren maar dat lukte niet, omdat 'the feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable'
Ik kwam erachter dat ik al silverlight heb op m'n laptop en dat dit waarschijnlijk het probleem is. Deinstalleren lukt niet. Dan krijg ik dezelfde melding.
Ik heb al Revo geinstalleerd en het daarmee geprobeerd, maar dit lukt ook niet, krijg weer dezelfde melding. Ik ben er ook achter dat de windows installer cleanup tegenwoordig niet meer bestaat. Weet nu echt niet meer wat ik moet doen....

(btw mijn harde schijf is laatst helemaal kapot gegaan, ik heb een nieuwe harde schrijf gekocht en hierop is windows 7 geinstalleerd, voorheen had ik vista.)

Zet eens een systemherstelpunt terug van voor de perikelen met Silverslight.

hm ik weet niet of dit werkt, want ik heb dit probleem sinds ik een compleet nieuwe harde schijf heb.

das waar. Ik heb het net geprobeerd, maar het heeft niet geholpen :-(

Als je op een uizending clickt om af te spelen, dan kan je via instellingen ( rechtsboven) selecteren mediaplayer of silverlight.

ik zie eerlijk gezegd nergens instellingen, ik heb alleen de rtl pagina met erboven de url. het scherm van de uitzending is zwart, er wordt gezegd dat ik een recentere versie van silverlight moet installeren (maar dat gaat dus niet)

er waren 58 updates dus het duurde even, maar ik heb ze allemaal geinstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem

ik wil nog meer programma's kijken, hoe kan ik die dan vinden met quicktime?

Ik heb quicktime gedownload en geprobeerd de url van de uitzending in te voeren, maar de uitzending opent niet. Ook geen idee hoe ik rtlgemist zou moeten bekijken met de media player, ik kan nergens op de website 'instellingen' vinden. Er wordt aangegeven dat ik een nieuwe versie van silverlight moet downloaden maar dat gaat dus niet. Iemand een idee???

Dit kan bij mij dus niet. Ik klik op een uitzending, dan krijg ik een scherm waarop staat dat ik silverlight moet installeren. Als ik op het filmpje op rechtmuisknop klik, krijg ik niks.

ik heb het zelfde probleem!
als ik een filmpje wil kijken op rtl.nl dan krijg ik een error ofzo.
dus ik dacht ik verwijder silverlight en instaleer het opnieuw...
dat heb ik gedaan en nu staat er bij elk filmpje dat ik silverlight nog moet instaleren.
als ik er op klik dan staat er dat ik het al heb.

Ja klopt! ik heb precies hetzelfde. Het probleem is nu nog steeds niet opgelost...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan