sim city 4000 .bin

Status
Niet open voor verdere reacties.

armagedon

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
hallo ik heb 2 bestandjes gedownload van sim city 4000
na ze voledig gedownload te hebben ben ik erachter gekomen dat het 2 bin bestanden zijn.ze werken dus helemaal niet ik krijg heel kort een zwart scherm te zien en weg is het ik kan dus niks instaleren.

moet ik hiernog wat anders voor doen om het wel werkend te krijgen of kan ik ze verwijderen omdat er niks aan te redden valt.

Als eerste
het downloaden van games is en wordt gezien als iligaal en niet wenselijk op deze site denk ik!!
verder om een bin aan de praat te krijgen moet je ook de cue hebben met deze cue kun je via nero en de optie image branden deze cue selecteren en als deze dan in dezelfde map staat als de bin brand hij de backup voor je op een cd.
Nogmaals dit is voor backup doeleinde! dus gebruik de informatie ook op die manier ;)

Het is niet verboden om mensen ermee te helpen als het niet lukt! Maar er mogen geen links van sites naar cracks, serials, warez enz gepost worden.

Bin bestanden zijn zeker groot? Dit is een exacte kopie van de simcity cdrom. Kan volgens mij ook wel zonder het cue bestand gebrand worden!

als het inderdaad goeie bin files zijn kun je ze evt uitpakken met isobuster of omzetten naar een iso file met winiso.
als het uitpakken gaat kan je alles op cd zetten let ook op evt verborgen files.
een iso file is te branden met nero via bestand /beeldbranden en iso file zoeken.

@ Jesba,

het gaat om een verzoek om hulp bij cue en bin files.
waar die files vandaan komen is niet ons probleem dat is voor verantwoording van de gebruiker.

Laatst bewerkt:
ik heb nog 1 probleempje.
cd 1 is gelukt ik heb hem geinstalleerd en dan vraagt hij om cd 2 maar die pakt hij niet .elke keer vraagt hij weer om cd 2.terwijl cd ook is uitgepakt.ik heb er een bijlage bijgadaan misschien dat jullie kunnen zien of er 1 of ander bestandje mist.Ik probeerde nu met winiso om er een iso file van te maken maar dat lukte me niet

ps , bedoel je met verborgen bestanden misschien dat ik dat aan moet vinken bij extra,mapopties,weergave endergelijke?
want die heb ik namelijk wel aangevinkt .verborgen bestanden weergeven

Laatst bewerkt:
sorry hier is de bijlage.

Bijlagen

• isobuster.jpg
    isobuster.jpg
    42,5 KB · Weergaven: 20
je kunt niet met isobuster uitpakken en dan direct installeren.
je moet de files op cd zetten en dan lukt het waarschijnlijk wel waneer er om cd2 gevraagt wordt.

dat is het hem nou juist ik heb ze ook op cd gezet.
maar misschien doe ik toch iets niet goed
omdat hij cd 2 niet kan lezen.ik haal gewoon cd 1 eruit en doe cd 2 erin ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen.

hopelijk heb je nog een antwoord voor mij.

dan zal waarschijnlijk cd 2 dus niet goed zijn.
dat is 1 van de nadelen van gedownload spul ;)

Geplaatst door tazman
dan zal waarschijnlijk cd 2 dus niet goed zijn.
dat is 1 van de nadelen van gedownload spul ;)

dat is een duidelijk antwoordt.

niks aan te doen.
maar ik ben in ieder geval weer een stuk wijzer geworden.
in ieder geval bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan