''SIM-kaartregistratie mislukt''

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur95

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
53
Hallo,

Ik heb zojuist mijn mobiel ( LG chocolate, provider: Hi) aangezet, en krijg de melding: Sim-kaartregistratie mislukt. De klok staat op twaalf uur middernacht op 1 januari . Ik had mijn mobiel ong. 2 maanden niet meer gebruikt, voordat ik hem aanzette. Hij heeft het altijd gewoon goed gedaan. Wat moet ik doen?
 
Hallo,

Ik heb zojuist mijn mobiel ( LG chocolate, provider: Hi) aangezet, en krijg de melding: Sim-kaartregistratie mislukt. De klok staat op twaalf uur middernacht op 1 januari . Ik had mijn mobiel ong. 2 maanden niet meer gebruikt, voordat ik hem aanzette. Hij heeft het altijd gewoon goed gedaan. Wat moet ik doen?

probeer het netwerk te wijzigen naar het KPN netwerk, werkt dit niet dan word het een nieuw sim-kaartje waarschijnlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan