sim-un-lock siemens a65

Status
Niet open voor verdere reacties.

rijzereef

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met het unlocken van mijn prepaid telefoontje. :rolleyes:

Het gaat om een siemens A65
Het imei nummer is xxxxxxx-xxxxxx

En hoe moet ik het invoeren op de mobiel? :o

Alvast bedankt!
Richard

Laatst bewerkt door een moderator:
wat bedoel je met unlocken? pin te vaak fout ingevoerd? of iets anders?

Het unlocken van een toestel betekend dat de gebruiker er een andere telecom aanbieder in wil stoppen.
bivoorbeeld: nu heeft hij/zij een kpn toestel dan zit er een lock op geplaatst door kpn...als je nu t-mobile wilt hebben dan zal je dat toestel moeten unlocken.....

ow, allemaal vreemd, is dit regiogebonden? Bij mijn weten is het hier gewoon sim verwisselen.

Of is het de bedoeling dat dit gebeurd met dezelfde sim?

voor de siemens is er geen code te verkrijgen.
of je gaat naar een unlocker bedrijf of je haalt het setje wat ik aangaf.
Dat wat jij wil is alleen van toepassing op nokia telefoons......

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met het unlocken van mijn prepaid telefoontje. :rolleyes:

Het gaat om een siemens A65
Het imei nummer is xxxxxxxx

En hoe moet ik het invoeren op de mobiel? :o

Alvast bedankt!
Richard

je moet je provider bellen. die helpt je gratis met het unlocken van je telefoon, als je 1 jaar of langer je telefoon hebt.

ik heb ook een siemens a 65. en had een orange block er op zitten.
hebben ze gratis verwijderd. dus gewoon je provider bellen en je gegevens bij de hand houden. zoals je imei nr.

en geef je imei nr niet zo maar door op een forum of op internet. hiermee kunnen ze rare dingen doen !

Laatst bewerkt door een moderator:

de unlocker zal in veel gevallen gewoon met je privider bellen om te checken of ie al een jaar oud is. dan krijgt ie de codes vrij aan de hand van het imei nr en het tel nummer van het toestel.

voor de siemens is er dus zeker wel een code te verkrijgen. deze krijg je namelijk ook van je provider, als je je telefoon wilt laten unlocken.

aan de hand van je imei nr controleren ze of de tel al 1 jaar of langer in gebruik is, en als dit klopt, krijg je 2 codes van ze. 1 om de provider lock te verwijderen en 1 om je toestel vrij te maken voor gebruik met alle andere providers.

het is gelukt

het is gelukt door de provider te bellen en deze leverde mij de unlock codes

de mobiel is dus kosteloos simlock vrij gemaakt

Even het imei nummer uit de posts gehaald. Siemens A65 is waarschijnlijk meer dan 1 jaar oud en je kan dus gratis de code opvragen bij de provider van aanschaf.

de unlocker zal in veel gevallen gewoon met je privider bellen om te checken of ie al een jaar oud is. dan krijgt ie de codes vrij aan de hand van het imei nr en het tel nummer van het toestel.

voor de siemens is er dus zeker wel een code te verkrijgen. deze krijg je namelijk ook van je provider, als je je telefoon wilt laten unlocken.

aan de hand van je imei nr controleren ze of de tel al 1 jaar of langer in gebruik is, en als dit klopt, krijg je 2 codes van ze. 1 om de provider lock te verwijderen en 1 om je toestel vrij te maken voor gebruik met alle andere providers.

BEDANKT voor je hulp.
het is precies zo gegaan als je vertelde.

En zonder kosten, puppie probeerde mij op onnodige kosten te jagen.

BEDANKT voor je hulp.
het is precies zo gegaan als je vertelde.

En zonder kosten, puppie probeerde mij op onnodige kosten te jagen.

Als jij verteld had dat de telefoon ouder was geweest dan 1 jaar dan had ik je ook verteld dat je bij je provider terecht kon.
Maar ben blij dat anderen jou helpen........:mad:

Als jij verteld had dat de telefoon ouder was geweest dan 1 jaar dan had ik je ook verteld dat je bij je provider terecht kon.
Maar ben blij dat anderen jou helpen........:mad:

Wees wel een beetje redelijk. Jij probeerde hem allerlei kosten door de neus te boren met dat tooltje terwijl je wist dat dit gratis kon.... :evil:

---

Nee, even serieus, de link van puppie was ook prima.. hij wist ook niet dat jij die telefoon korter dan een jaar had. Als je hem bijv 6 maanden had was dat alternatief een betaalbare oplossing geweest...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan