sim unlock

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik wil mijn mobieltje sim unlocken. Nou weet ik dat je dat overal kan laten doen en ook dat je na een jaar de code moet kunnen krijgen. Ik heb echter op het internet ook gezien dat je dat zelf thuis kan doen. Wie heeft hier ervaring mee? Alle tips zijn ook welkom.:D Groetjes Gitana

Hi Puppie, ja die had ik al gezien, maar ik heb ook gelezen dat die problemen kunnen veroorzaken. Vraag me niet wat, maar i.e.geval zijn het degenen die adverteren, om voor 10 a 15 euro het werk te doen. Daarom mijn vraag hier, was benieuwd of er iemand ervaring hiermee heeft. Toch bedankt voor je tip.:thumb: groetjes Gitana

Het zelf unlocken van je GSM is illegaal en is niet toegestaan op Helpmij.nl.

De provider heeft deze lock erop gezet zodat mensen niet goedkoop een GSM kopen en er vervolgens een andere simkaart inzetten en via een andere provider gaan bellen.

Na een jaar kan je inderdaad legaal je telefoon laten unlocken (Dit doe je overigens ook zelf, hun sturen slechts de codes op die je zelf moet invoeren en dit is volledig gratis).

Bij het zelf unlocken via illegaal verkrijgen codes kan je inderdaad je telefoon kapot maken. Je kan ineens een lock krijgen op alles en geen 1 simkaart werkt er meer in, dat wil je ook niet lijkt me.

Je begrijpt dat ik dit topic moet sluiten.

Succes. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan