Sim2 rare dingen.. Snel hulp a.u.b

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustHer

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Ik heb de sims2 voor pc cd-rom en ik had van een vriend heel veel uitbreidingpakete geleend. Dus ik instaleer die maar dan moet je op het laatst de cd 4 van de gewone sims2 er indoen voor de update ofzo. En dan zegt ie, bij elke uitbreidingdding, dat het mislukt is enzo. Toen heb ik die vriend gesmst en is hij met zijn gewone sims gekomen. Hij had de sims2 voor pc dvd en ik had die voor pc cd-rom. Nou ik gooi de sims er af en wil die andere instaleren en dat lukt niet! staan nog steeds dingen. Geen 1 wil verwijderen/deinstalere/spelen.. Weet iemand wat het probleem is en wat ik moet doen? :shocked:

Offtopic:
Volgens mij val je in herhaling, of kijk ik niet goed?

Ontopic:
Erg vreemd, want normaal gesproken zou je eerst de uitbreidingen moeten verwijderen voor je De Sims 2 kunt verwijderen. Jij hebt gewoon De Sims 2 verwijderd? Dan zou hij een melding moeten geven, maargoed. Werkt het ook niet als je de map van De Sims 2 (EA Games?) tussen je Program Files (C:\\Program Files) weghaalt?

Ik heb het geprobeerd en hij staat nog steeds op de computer.. en hij doet het ook nog steeds niet.

Hoi,

Kan je met zoeken niet kijken waar de bestanden staan en handmatig verwijderen.

Modag

Ja had ik al een x geprobeerd.. en toen kon ik het niet uninstal ofz doen want er was iets met de cd iets met overbregen?
Ik probeer het nu nog wel een x ;)

hoi,

Soms als je iets opnieuw wil installeren komt er vaak een menu met de-instaleren hier niet?

Modag

Klopt het komt helemaal niet.. Hij wil niet eens openen en ik weet niet eens of hij uberhaupt goed verwijderd is. En de sims2 voor pc-cd rom wil niet en die voor pc dvd ook niet.. En ze staan ook niet meer op schijf F maar op E.. :S

Hoi,
heb je soms iets met deamon tools (virtuele cd-speler) gedaan staat hij daar soms nog

Modag

Hoi ,

Dat zal dan niet het geval zijn blijft vreeemd .mijn ideen zij eigenlijk op misschien hebben andere nog optie's

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan