Simcity 4 start niet op (vista?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marieke72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Hoi, Ik heb Simcity gekocht en eindelijk klaar om te beginnen.... start totaal niet op. Installeren lukt dus al niet. Er zit een autorun file bij (toepassing) maar die doet gewon helemaal niets. Andere installatie of exe files zie ik helemaal niet.
Is mijn spel beschadigd?Ligt dit aan Vista? Heb op iemands aanraden al service pack 1 eropgezet, helpt niet.
Wie weet raad?
:confused:

run as administrator?

rechtermuisknop eigenschappen compatibiliteitsinstellingen als xp sp2

helaas

Hoi Emile, mt run as administrator lijkt er een tel iets te gebeuren (scherm tel zwart) maar daarna alsnog niets.
Die compatibiliteitsinstellingen kan ik niet vinden met de rechter muisknop heb alle tabbladen gecheckt, heb ik iets over t hoofd gezien?
Groetjes
Marieke

attachment.php

je moet bij de toepassing zelf zijn, dus niet een snelkoppeling pakken, wat ik denk dat je toch hebt.

kijk maar op het plaatje hoe het moet.

Laatst bewerkt:
wil je verder nog vertellen als dat hierboven niet lukt, wat je allemaal in je pc of laptop hebt zitten.

Joi, ik heb dit gedaan, compatibiliteit op servicepack2 gezet, toegepast en ok gegeven. Doet niets. Cd eruit en erin, ook niet.
Ik heb deze laptop sinds kerst en er zit Vista premium home op. Verder van allerlei gewoon spul denk ik. Servicepack1 heb ik gisteren gedownload maar ws voor niks want na installatie zei de pc dat hij al aanwezig was. Of servicepack2 ook aanwezig is weet ik niet, ik dacht dat hij op atomatisch updaten staat.
Marieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan