simcity 4 + the sims

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubbele

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Klopt het dat als je simcity 4 "koopt' je je sims personages erin kan zetten ???

Ik las zoiets nl.

groetjes

ik heb het ook gehoord en het schijnt te kunnen duzzzz ff afwachten nog. of ligt het al in de winkel loop een beetje achter.

Hmm ik weet niet of je je eigen sims personage erin kan zetten, want ik heb die niet meer geinstalleerd, maar je kan wel een sim in je stad laten wonen, en die een naam geven, sterrenbeeld enz. En die zoekt dan werk, en je ziet hem in zijn auto rijden, en naar mate hij ouder wordt verdiend ie meer een meer, mits je hem in een goede buurt heb geplaatst en mijne rijd nu in een dikke ferrari rond :)

Ook geven de sims meningen over je stad enzo, ik dacht dat je er 4 of 5 in je stad kan laten wonen...

Is simcity nog wat trouwens ??
Ik heb de simcity2000 eens een keer gespeeld maar vond er niet zoveel aan.
Mischien is er een demo van ik ga ff op zoek.

tnx

Ik vind het heel leuk, maar vond 2000 en 3000 ook erg leuk. Deze is wel vernieuwender, en natuurlijk niet alleen in de graphics. Hij is ook wat moeilijker geworden, maar 2000 en 3000 waren ook te makkelijk, als je eenmaal binnenliep kon je bijna niet meer arm worden...

ik heb geen demo gevonden :(

Volgens ea zou je je eigen sims er in kunnen zetten (of ik moet het verkeerd gelezen hebben)

Ik ga hem van de week wel halen en vind ik er niets aan dan breng ik hem weer terug :)

Geplaatst door KwarK
Ik vind het heel leuk, maar vond 2000 en 3000 ook erg leuk. Deze is wel vernieuwender, en natuurlijk niet alleen in de graphics. Hij is ook wat moeilijker geworden, maar 2000 en 3000 waren ook te makkelijk, als je eenmaal binnenliep kon je bijna niet meer arm worden...

Ik hoop zo dat dat waar is (denk het wel). K' heb in simcity 3000 tig grote steden gebouwd en dan was de lol der af. Wachten op de belasting hup een nieuw huisen blok der bij de oude afbreken. Heuvel om mijn industrie terrein,enz,enz

Geplaatst door dubbele
Klopt het dat als je simcity 4 "koopt' je je sims personages erin kan zetten ???

Ik las zoiets nl.

groetjes

Jah ze geven je advies. Bijv. Dat je stad te druk is er te weiig scholen zijn,enz,enz Dat je ze een naam kon geven en zo wist ik nog niet super vet lijkt me dat dolfhjin verveelt zich in oud-bergentheim reden de gamecube is nog niet uit (LOL). k' Ga heeeeeelllllllll oud bergentheim nabouwen

Met 3 straten verdien je nooit genoeg geld om de kosten de dekken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan