SimCity 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Zou iemand me misschien een (paar) tip(s) kunnen geven over hoe ik mijn stad een beetje fatsoenlijk aan het draaien kan krijgen? Mijn budget raakt uitgeput, ik blijf schommelen rond de 2400 inwoners (en das niet veel) en er is geen enkele vraag naar een zone-type (alleen een beetje voor landbouwgrond, maar daar groeit je budget of je bevolking ook niet van), sterker nog, alle zones zijn volgens de RCI-meter in overvloed aanwezig! En belastingverhoging gaat gepaard met een complete volksverhuizing, uit mijn stad, welteverstaan.....

Help aub, want de eerdere delen waren hartstikke leuk en ik zou deze SimCity ook graag een beetje onder de knie krijgen.

.

1)Ik heb er ook niet zoon veerstand van(omdat ik het spel niet hebt.)Maar volgens mij zal het toch wel slim zijn,om je bewoners dan een rente.Of mee geld te geven.En dat het niet zo is.Dat ze te veel geld geven.

2)En wat dacht je van bijv.Brandweer,politie etc.Ze moeten ook werken.Want ze moeten jou betalen per maand.Maar hoe als ze niet werken.

Ik snap ff totaal niet wat je bedoelt, maar goed....

Politie en brandweer heb ik al, alle subsidies aan instellingen (scholen, power, water, enz..) heb ik zo ingesteld dat ik geen cent meer uitgeef dan nodig is.

Weet niemand dan iets? :(

Geplaatst door Lonnilt
Ik snap ff totaal niet wat je bedoelt, maar goed....

Politie en brandweer heb ik al, alle subsidies aan instellingen (scholen, power, water, enz..) heb ik zo ingesteld dat ik geen cent meer uitgeef dan nodig is.

Weet niemand dan iets? :(

Houd alles in evenwicht. Genoeg industrie genoeg winkels genoeg huizen. Werkt dat niet ijk dan naar de locaties fabrieken naast/midden in een woonwijk in vragen om problemen winkels ver van de huizen af is ook niet al te goed. Helpt dit nog niet plaats dan wat boompjes of zet er wat parkjers zorg ook voor stroom en water

Maak een kolen centrale om energy op te wekken, deze geeft veel stroom voor weinig prijs, maar wel veel vervuiling, dus bouw hem in een industrieterrein ofzo.
Doe niet zuinig met het indelen van gebieden, maak veel van alles, en begin met dense. Ook is het goed om de belasting te verhogen naar bijvoorbeeld 8,5%.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan