simkaart abo in oude prepaid telefoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

laucielau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Ik zit met een probleem. Mijn Sony Ericsson w880i heeft vanacht wat waterschade opgelopen en doet het nu niet meer. Ik heb hem nu op de verwarming gelegd in de hoop dat het vocht verdampt. Maar nu ben ik dus niet meer bereikbaar. Nu heb ik mn simkaart (abo Hi) eruit gehaald en mijn oude prepaidtelefoon erbij gehaald: samsung e330. Alleen nu krijg ik het volgende bericht: netwerkblokkering, vul wachtwoord in... waar kan ik dan wachtwoord vinden? Of kan deze combi niet (abo sim in oude prepaid telefoon)? Zo niet, heeft iemand dan een andere oplossing? :(

Zo te zien heeft je Samsung E330 een SIM-Lock?! Welke provider had je hiervoor samen met je Samsung E330? (eventueel, staat er ook een provider naam/logo op je Samsung E330)

Orange, bijna een jaar geleden overgestapt naar Hi, wel nummerbehoud. Oude simkaart heb ik nog maar omdat ik voor nummerbehoud gekozen heb functioneert die niet.

Bel naar de Orange klantenservice: 06-28500777
Er wordt gevraagd om je 10-cijferige mobiel nummer van je (oude)Orange telefoon, kies daarna telkens voor overige of andere keuze, net zo lang tot je iemand aan de telefoon krijgt. (na 3 of 4 keuze menu's meen ik).
Die kijkt je contract na en als alles klopt* kan je meen ik kiezen tussen een brief of een SMSje met de unlock code.
Ik heb dit zelf net vorige week gedaan en voor het SMSje gekozen, binnen 2 minuten was de simlock er gratis en legaal vanaf.:thumb:

Je kan veel zeggen over Orange, maar dat hebben ze echt prima geregeld.

* Je contact is meer dan 1 jaar oud en netjes alles betaald, dan heb je het wettelijke recht op de unlockcodes van elke telefoon in Nederland, ook bij prepay.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan