Simkaart niet geactiveerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thibeau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Berichten
3
Hallo iedereen!

Ik ben vandaag een nieuwe simkaart gaan halen bij mobistar omdat ik de mijne kwijt was,... De verkoper had mij gezegd dat deze binnen de 2 uur actief zou zijn , maar dat is dus niet zo . (na al meer dan 9 uur)
Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?
Aangezien ik geen telefoon ter beschikking heb kan ik ook niet naar mobistar bellen,...

Alvast bedankt!
Groetjes
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Ik zou vandaag even naar de winkel terug gaan.
 
Denk ook dat terug gaan naar de winkel de enige mogelijkheid is, ze zijn ongetwijfeld vergeten je kaart te activeren.

Groeten Marcel
 
heb ik gedaan en het is opgelost. alvast bedankt allemaal!
 
Oke en succes:thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan