Simlock N70

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boele Panhuis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Berichten
1
Hallo ik heb een nokia n70 maar er zit een simlock die ik er af wilt hebben weet iemand hoe dat moet of waar ik dat kan doen.

En wat het mij gaat kosten

Boele
 
hoe lang heb je je telefoon?
Na 1 jaar zijn dacht ik de telefoon aanbieders (t-mobile, orange, vodafone etc.) verplicht om je telefoon te unlocken.

Oh lees net via google dit: (gepost op 23 januari 2007)
---------------------------
de N70 kan net als de N90, 6630 , 6680 en 6681 blablabla nog nergens simlockvrij worden gemaakt, omdat dit logaritme nog niet is gekraakt.
Dus kijk uit met gebruik van foutieve codes.

---------------------------
N70 is een BB5 model van de nieuwe nokia series, het is onmogelijk een van deze modellen te unlocken met software of enige hardware of het openmaken ervan. Alleen je provider kan je verderhelpen als je abonnement een jaar hebt kan je de code aanvragen anders kan je code vragen meestal vodafone voor 100 euro.

Of je kan nog een jaar of 2 wachten voor een programma, dan zou het alsnog denk ik 40 - 50 kosten
 
Laatst bewerkt:
Gaat inderdaad niet, ik heb er ook al eens een hele zoektocht naar gehad!
 
het is onderhand wel al mogelijk maar er zijn maar een paar mensen ter wereld die het doen..

en die leven niet in nederland. OM ze hier heen te krijgen zal je het in grote aantallen moeten doen (100+)

In sommige andere landen doen ze het via contacten binnen de operators.. Dit is helaas in NL ook niet mogelijk tot zover ik weet.
 
Het is wel al mogelijk om de 6680,N70, N73, N80,N93 etc ( BB5 toestellen ) te unlocken maar de prijs die ze ervoor vragen is rond de 115 $ .op internet. Bij mij in de stad was er een zaakje die dat deed voor 10 Euro maar zijn nu aan het verbouwen en zijn een tijdje dicht. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan