simlock vrij maar nog t-mobile software

Status
Niet open voor verdere reacties.

5ie5ta

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
hallo, ik heb een samsung u600. nu is deze simlockvrij (eerst t-mobile)
maar er staat nog steeds web'n'walk en t-zones in het menu. en wanneer ik hem opstart en afsluit krijg ik ook nog steeds het t-mobile animatietje te zien.
dit is vet irritant.
(zelf heb ik vodafone)
is er een manier om te zorgen dat dit weggaat en er zegmaar gewoon browser en web komt te staan ipv web'n'walk en t-zones.

PS ik weet dat dit kan met een biosflash. maar hij net nieuw en daar heb ik nog even geen zin in :) dus als iemand een andere manier zou hebben . GRAAG !
alvast bedankt!

Tja, als je er geen zin in hebt, die je waarschijnlijk weinig moeite om dat er af te halen...:confused:

die je waarschijnlijk weinig moeite om dat er af te halen...:confused:

dit snap ik niet helemaal. hoe bedoel je dit?

maar ik heb geen zin in een flash, omdat je daarmee je telefoon nogal om zeep kan helpen. en dat vind ik maar niks eerlijk gezegt

hoi,

ik heb hetzelfde probleem met m'n nokia n73.
er zit vodafone software op, maar ik heb nu simyo.
maar ik krijg nog steeds dat vodafone logo tezien als ik m'n telefoon aan zet.

heb heel wat afgezocht op internet, en je krijgt alleen weg door op een of andere manier je hele telefoon te formatteren, en er originele nokia software op te zetten.
dus net zoals een ander besturingssysteem op je computer zetten zeg maar.

maar zou niet weten hoe je dit bij een telefoon moet doen, zou ook niet weten waar je die originele software vandaan moet halen.

ik heb handmatig de meeste links/programmas van vodafone weg kunnen halen, maar dat opstartlogo, en nog wat andere dingen van vodafone krijg ik niet weg.
heb ook ff een ander frontje gehaald, want daar stond ook vodafone op.

jij hebt wel een andere telefoon, maar denk dat dat bij jou hetzelfde is, die t-mobile software zit waarschijnlijk ingebakken in je samsung software, dus je krijgt niet alles weg.
alleen dus door hele nieuwe software erop te zetten (updaten werkte bij mij ook niet).

maar ik weet dus niet hoe je dat kan doen, las ook iets van productcodes wijzigen, en andere nogal ingewikkelde dingen. ik begin er iig niet aan, veel te veel gedoe. maar je kan ff googlen, misschien dat t bij samsung wat makkelijker is.

gr ruud

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan