Simlockvrije telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul7

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2010
Beste,

Als ik een simlockvrije telefoon wil kopen en prepaid wil kan ik dan zelf kiezen welke provider ik wil?
het gaat om de Samsung Galaxy Apollo, deze kan ik nergens met Vodafone Prepaid vinden, dus is mijn vraag als ik de Samsung Galaxy Apollo simlockvrij koop of ik er dan een simkaart van Vodafone in kan doen?

Mvg, Raoul

ja dat kan, als de telefoon simlock vrij is kan er een simkaart van iedere provider in

veel plezier met je samsung galaxy

als de mobiel simlock vrij is, kan je er alle simkaarten indoen die je maar wil (1 te gelijk xD)

bedankt voor het antwoord, dus ik kan gewoon iedere provider gebruiken (als ik de simkaart heb) ?

Alvast bedankt!!! jeeeeeeej :)

Mvg, Raoul

en uhh heb je ook nog abonnement-simlockvrij en prepaid-simlockvrij?

Mvg, Raoul

nee, als iets simlock vrij is kan je er ook gewoon een sim indoen met een abo:)
veel plezier met je mobiel, ziet er uit als een mooie mobiel! (google:))

oke!
bedankt
nog ene laatste vraag omdat ik hier niet bekend mee ben :P ik kan dus gewoon een simkaart van vodafone zoeken om die ergens te kopen? :P

Mvg, Raoul

Bedankt voor jullie antwoorden ik heb zojuist de samsung galaxy apollo besteld, voor half 10 nog dus morgen in huis :) jeeeeeeej

Mvg, Raoul

Bedankt
En ik kan onbeperkt van simkaart wisselen dus ik zou morgen een telfort simkaart erin kunnen doen daarna een KPN en dan een Vodafone simkaart etc
Toch?

Mvg, Raoul

Bedankt
En ik kan onbeperkt van simkaart wisselen dus ik zou morgen een telfort simkaart erin kunnen doen daarna een KPN en dan een Vodafone simkaart etc
Toch?

Mvg, Raoul

Ja dat Klopt.
Wat anderen mensen an het forum zeggen. Ieder simkaart kan er in. niet allemaal natuurlijk dat is ook logisch:D

Maar je kan altijd wisselen van vodafone naar die naar die elke die je wilt ja.

Veel plezier.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan