• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Simpel FIND en SELECT vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

roortman

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Ik heb een vrij simpele vraag, maar ik kom er even zo 123 niet uit...ik weet het het is erg :D

Ik heb een aantal sheets in mijn workbook nu wil ik een aantal cellen (bijv. b2 t/m b7) kopieren van de ene sheet naar een andere.
De truc is nu dat hij in de andere sheet (waar hij moet plakken) eerst moet zoeken in een bepaalde range (A3 t/m A14) naar de huidige maand. En dan moet hij in de cellen daar rechts van de waarden plakken (E8 t/m I8).

Voor degenen die de sheet zelf even willen zien, dan geef maar een gil, dan zet ik hem erop.

Volgens mij is het niet moeilijk, maar ik kan het zo even niet verzinnen. Black-out of zo denk ik :P

Voor kopieren van gegevens in kolom naar rij kun je transponeren gebruiken. (zit bij plakken speciaal)

Omdat ook nog gezocht moet worden naar de huidige maand e.e.a. even in een macro gezet.
Zie de bijlage met een voorbeeldje.

Bijlagen

JE BENT GEWELDIG...
Het stelt inderdaad niks voor...maar het lukte echt ff niet...

Bedankt man, je hebt het bedrijf een plezier gedaan:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan