simpel geheugen vraagje ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnmetprolemen

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2001
Hi,

Misschien is het voor jullie heel makkelijk.......

Ik heb een Compaq presario 700 EA notebook, nu wil ik mijn geheugen uitbreiden en ben dus eens gaan informeren wat ik nodig heb.
Er wordt mij door de leverancier van mijn notebook verteld dat ik "KINGSTON SO1 133/128 ' (128 MB SO DIM 144 PIN SDRAM ??) moet nemen.
Nou, en daar komt het....zal mijn Compaq notebook niet met een ander merk geheugen werken??
Is niet het enige waar ik op moet letten dat het 128 MB 144 pins SO DIM SDRAM is?? dan kan ik het namelijk tweedehans kopen.

In ieder geval bedankt voor jullie moeite,

John

Geheugen is niet merkgebonden. Sterker nog, er zit nu ook geen Compaq geheugen in je laptop, maar ook gewoon van een derde leverancier.

Hoi MethinX, dat is snel is dus het enige waar ik op moet letten .........128MB SO DIM 144 Pin SDRAM ?? heb ik dat goed begrepen ??

johnmetprobleem,

Waar woon je?
Ik heb namelijk nog twee reepjes liggen van 256 Mb per stuk.
Komen uit mijn acer laptop.Nog nooit gebruikt.

Geplaatst door puppie
johnmetprobleem,

Waar woon je?
Ik heb namelijk nog twee reepjes liggen van 256 Mb per stuk.
Komen uit mijn acer laptop.Nog nooit gebruikt.

SCHIEDAM.......HELEMAAL

Dat is een beetje te ver weg....

hier moet ik toch op reageren soms maakt het merk wel uit. waarschijnlijk in dit geval niet. maarja als ik mijn aldi pc wil upgraden dan moet ik samsung geheugen kopen om mijn geheugen op 400 mhz te laten draaien. anders draait het tegen een lagere snelheid

Geplaatst door lamp
hier moet ik toch op reageren soms maakt het merk wel uit. waarschijnlijk in dit geval niet. maarja als ik mijn aldi pc wil upgraden dan moet ik samsung geheugen kopen om mijn geheugen op 400 mhz te laten draaien. anders draait het tegen een lagere snelheid

Dank je Lamp.............John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan