Simpel Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJochem

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Berichten
725
Hallo,

Ik heb sinds maart 2012 een sim-only abonnement bij Simpel.
Dit was zonder internet.
Nu heb ik halverwege augustus een internet bundel bijbesteld.
Deze zou actief worden op 1 september.
Inmiddels is het 2 september, en mijn internet werkt nog steeds niet.

Ik heb op mijn telefoon (samsung Galaxy Y) alle instellingen al ingevoerd.
Maar nog steeds, geen mobiel internet.

Wie kan mij verder helpen?

Groet, Jochem
 
Ja al geprobeerd.
Ik dacht, misschien is er hier op Helpmij iemand die mij nu al kan helpen.
 
Dit ligt puur bij Simpel als je hen al had gebeld had je zeker al een oplossing gekregen of te horen gekregen dat ze er naar gaan kijken en je maandag meer hoort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd hier moet je puur bij simpel zijn
verder kan je ook proberen je toestel opnieuw op te starten
 
zou wachten tot maandag, in het weekend doen ze vaak geen activatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan