Simpel meerdere adressen plannen in 1 stad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reggie66

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Hallo,

Voor mijn werk moet ik per dag meerdere adressen in 1 stad bezoeken. Echter zijn dit steeds wisselende adressen. Per dag krijg ik een lijst door via mail welke ik moet bezoeken.
Kan ik (of via software) alle adressen ingeven en dan de meest logische route laten bepalen door de navigatie (sinds kort een TomTom One Europe). Nu zit ik steeds met een straten atlas ernaast om de route te bepalen. Dit moet toch anders kunnen, toch ?

Hopende op een spoedige reactie.

Hij neemt niet de snelste route maar je kunt er wel de route mee instellen.

Voeg de adressen eens in Reisplanner.

1. Je drukt op Voeg Toe
2. Adres opzoeken
3. Druk op het adres en kies voor Markeer als tussenstop
4. Voeg de rest van de adressen toe
5. Bij het laatste adres druk je er weer op en nu kies je voor Markeer als bestemming

Vervolgens druk je op OK en hij vraagt of je naar het laatste adres wilt navigeren.

Hij geeft nu vervolgens de route aan de hand van de volgorde van je adressen.

Nu zal dat niet perfect zijn en kun je dus door op het adres te drukken en op Verplaats Omhoog/Omlaag te drukken de positie aanpassen tot je de (voor jou gevoel) beste route hebt samengesteld.

Hallo Tha Devil,

Dank je voor de snelle reactie.
Ik weet inderdaad wat de reisplanner is, en maak er gebruik van.
Alleen voor de invoeren van de volgorde van adressen in de reisplanner en moet ik toch nog steeds toegrijpen op een alternatief systeem.
In mijn geval gebruik ik de straten atlas, en probeer zelf uit te puzzelen wat de economische route is. En dat vind ik een beetje raar, want hij weet toch alle adressen (die ik invoer) en straten met 1 richting e.d.

Ik weet ook niet of er van TomTom een programma bestaat waarmee ik een soort van routeplanner kan uitvoeren, en dan kan "overblazen" naar de TomTom.

Groet, Reggie66

Ja dat vind ik ook het nadeel van de Reisplanner. Het is jammer dat hij niet aan de hand van de door jou ingegeven adressen de snelste/kortste route bepaald.

Iets alternatiefs zou ik dus ook niet voor je weten :confused:

Ja, ik zoek ook zoiets, en ben er achter gekomen dat er iets bestaat met de naam tomtom works, maar dat is alleen voor bedrijven weggelegt. dus als je iets gevonden hebt hou ik me aanbevolen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan