simpel spel bijardo van spellenweb en screensaver werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Ik wilde even vragen, ik ben al een tijdje bezig ermee. Het gaat om een 3d screensaver van een aquarium en bv het spel bijardo wat je gratis kan downloaden van internet de site spellenweb. Het spel biljardo heeft 1x wel gespeeld, voor de rest zwart scherm en niets meer ook met de screensaver zwart beeld.
Ik heb de videokaart geupdate ook het moederbord, tevens de nieuwste versie van directx gedownload. Maar niets helpt. (raar dat het heel even wel gedaan heb).Het betreft een pc packard bell, met een moederbord "bali ga-kvm800mnf. daarin een videokaart unichrome pro 3d/2d grafische controller
RAM 512, en 80 giga geheugen
.
Ook heb ik gelezen als ik het goed gelezen heb (was in het engels), dat deze misschien alleen met de directx5 het doet, kan dat????
En hoe zet ik de directx9 terug naar directx5??? (als dit zo is)
Ik heb ook bij uitvoeren dxdiag gedaan en de testen gedaan, de test direct draw is correct, maar de direct3d, gaat niet krijg steeds de melding dat ik het geannuleerd heb, maar dat heb ik dus niet . En alle 3 de opties zijn ingeschakeld.
Misschien een videokaart er bij zetten? En kan dit zomaar zonder problemen hoe werkt dat weet alleen hoe het erin moet zetten.
Wat kan ik nu doen, dit moet toch te verhelpen zijn? Een hoop vragen dus.
:evil: :evil: Help

Is gebeurt zie boven ik heb ze van de site van packardbell gehaald en de nieuwste is dus geinstalleerd

Bedankt ik weet nu hoe ik weer directx5 erop kan zetten. Maar zullen er echt geen andere oplossingen zijn. Zoniet ga ik dit proberen en hoop dat het dat is

Ik wacht nog even op andere oplossingen, en dan doe ik dit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan