Simpel vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Is het normaal dat in het taakbeheer bij processen: Niet-actieve systeemprocessen soms bij CPu in de 90 is soms ook wat lager maar vooral in de 90?

Dat is helemaal normaal.... het is het deel CPU activiteit dat NIET gebruikt wordt [als de cpu activiteit 4% is, staat bij "niet actieve... enz" 96%, samen is het 100%] Dus eigelijk: hoe hoger het percentage bij "niet actieve...." hoe minder de cpu uitvoert.....

Dat is helemaal normaal.... het is het deel CPU activiteit dat NIET gebruikt wordt [als de cpu activiteit 4% is, staat bij "niet actieve... enz" 96%, samen is het 100%] Dus eigelijk: hoe hoger het percentage bij "niet actieve...." hoe minder de cpu uitvoert.....

maar het is dan toch zo goed dat het zo hoog is? :confused:

oh, ja sorry :P

ik lees soms nogal rare dingen...
ik had gelezen het is helemaal NIET normaal :P

ik zou mij echt eens moeten laten testen want ik had het vandaag ook al eens voor toen ik chkdsk kon annuleren door op een toets te drukken maar ik had dan weer het omgekeerde gelezen ;)

misschien gewoon in het vervolg wat grondiger lezen, want het kwam denk ik gewoon omdat ik nog maar 5sec had van die 10sec dat ik mocht annuleren of in mijn geval dan op een toets te drukken om verder te gaan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan