Simpele database website

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Berichten
506
Hallo forummers,

Situatie:
Ik heb voor mijn vrouw een website in wordpress gebouwd waarin ik een webwinkel-achtige opsomming heb gemaakt van alle mogelijke artikelen. ZIE HIER.

Feit:
Het probleem is alleen dat deze vorm van simpel onderelkaar plakken erg bewerkelijk is bij artikelwijzigingen en ik daarom op zoek ben naar een vriendelijkere oplossing.

Beperking:
Aangezien ik geen webwinkel mag maken daar de artikelen NIET rechtstreeks verkocht mogen worden is een webwinkel-plugin geen optie.

Vraag:
Kan ik wellicht via een simpele database (artikelnaam, inhoud, kleur, omschrijving, afbeelding) een en ander wat makkelijker maken. Misschien vullen met MSaccess ofzo. En hoe zou ik dat dan moeten aanpakken ?

Dank jullie wel alvast.
 
Als U op de "Meld misbruik" knop drukt kunt U uw vraag (incl, al gegeven antwoorden) laten verplaatsen naar de goede categorie, zo hoeft U geen dubbelen te stellen.


het simpelste lijkt mij echter WEL een webshop plugin, en dan de code aanpassen zodat de "Naar winkelwagen" , en de "winkelwagen" worden verborgen.
 
Laatst bewerkt:
Vraag:
Kan ik wellicht via een simpele database (artikelnaam, inhoud, kleur, omschrijving, afbeelding) een en ander wat makkelijker maken. Misschien vullen met MSaccess ofzo. En hoe zou ik dat dan moeten aanpakken ?

Hoe doe je dit nu dan?
 
Gewoon een opsomming onder elkaar gezet in een site.
Ik had gehoopt b.v. een sharepoint te kunnen gebruiken, maar dat gaat niet bij mijn provider.

Heb vanmiddag de voorgestelde optie van een echte webwinkel bekeken, maar daar zit VEEL te VEEL functionaliteit achter die in de weg zit of die (door omprogrammeren) uit de weg geruimd moet worden.

Wil gewoon een makkelijk aan te passen database, zeg maar alleen de etalage van de winkel zonder kassa.
 
Oke maar aangezien je wordpress gebruikt moet je een plugin of iets dergelijks voor wordpress maken.
 
En DAAR heb ik me nu juist een ongeluk naar gezocht (een plugin).
Dus als iemand wat weet voor me . . . .

Is een bezettingskalender voor een verhuurbedrijf niet dezelfde techniek ?
Kan ik daar b.v. niks mee sleutelen ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan