Simple viewer in Frontpage met Plesk/Hosting2Go

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malein78

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hallo

Ik heb een site gemaakt met Frontpage. So far so good. Maar nu wil ik om mijn portfolio te laten zien, mijn foto's met behulp van Simple Viewer laten zien. In Frontpage in de "voorbeschouwing" ziet het er goed uit en werkt de link, de HTML is dus in orde...

Mijn site loopt via Hosting2Go en dus moet ik via Plesk mijn bestanden op de server zetten. Nu krijg ik het niet voor elkaar om simple viewer via Plesk te "downloaden" zeg maar. Het werkt niet.... Moet ik daarvoor een aparte map aanmaken ofzo?? Is er hier iemand die via Hosting2Go en Plesk werkt??? Met frontpage??

Alvast bedankt voor de reacties!!

Zit zelf ook met een site bij Hosting2Go maar upload altijd via FTP.

Daarmee zou het wel moeten lukken, kwestie van je website via het FTP-programma naar je server uploaden.

Dan heb je dezelfde bestanden op de server als op je computer.

Zit zelf ook met een site bij Hosting2Go maar upload altijd via FTP.

Daarmee zou het wel moeten lukken, kwestie van je website via het FTP-programma naar je server uploaden.

Dan heb je dezelfde bestanden op de server als op je computer.

bedankt voor je reactie!! ook op mijn andere bericht, thanks!

is het dan ook de bedoeling dat je dezelfde mappenstructuur overneemt als in je eigen computer, dus met verschillende mappen van simple vieuwer?

of moeten alle bestanden los in httpdocs van Hosting2go staan?

Als het op je computer werkt dan zul je diezelfde structuur ook op je website moeten hanteren.

In je code wordt namelijk naar bepaalde locaties verwezen, als die op de server daar niet te vinden zijn dan werkt het dus niet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan