Simple vraag!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

OmegaMachine

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
65
Hallo,

Ik vroeg me af, als ik een mp3 of een wav bestand heb gemaakt op Mac Leapard met logic pro.
En vervolgens breng ik het van mij mac naar mij asus laptop waar ik daar linux ubuntu 10.4 draai.
Zal de een linux het kunnen open? Maar loopt die dan niet vast,

En andersom zal die geen toch geen kwaad hebben op mijn Mac.

Groeten
Omega
 
Laatst bewerkt:
zou geen probleem mogen zijn omdat Ubuntu deze bestanden zou moeten ondersteunen, misschien moet je de xstreamer codec even downloaden maar daar hoort deze zelf om te vragen.
 
ok dus met linux zal er geen probleem zijn.
Maar nu als ik het anderzom doen, zal dan mijn powermac g5 niet gaan vasten loop of defect raken.
of dat die het helemaal niet meer doet
 
Nee, maar natuurlijk niet, mp3 en wav bestanden zijn gewoon documenten die geluid of muziek bevatten, je moet ze dus openen met een media speler en het maakt niet uit welke het is, je kan in linux toch ook een .doc maken en he met iworks weer openen?
 
ok nee want ik ben nu heel voorzichtig, want ik draai voor mij linux windows 7.
en die werden elke keer dat ik een wav of en mp3 open liep die vast.
dus ik wil het niet bij mijn mac gebeuren.
 
dat is raar, maar dat zou niet aan de mp3 moeten liggen, tenzij er een virus in verscholen zit, maar dat lijkt me sterk. zal wel een probleem in windows 7 zijn geweest om welke laptop gaat het precies
 
het gaat om een
asus pro 55 s
moederboard f5sl
2,5 gb aan memory
160 gb harddick
1,8ghz
Linux ubuntu 10.4
 
ok, ziet er wel uit als een modernere laptop, ik zou niet weten waarom je windows vastlopen maar in Principe mag dat niet gebeuren bij het openen van een mp3 bestand
 
het kan zo zijn dat een virus was en daarom had in linux er op gegooid zodat er geen virus meer kunnen binnen komen
 
ok, ik draai hier zelf ook ubuntu, maar dan op een desktop, nooit problemen gehad met mp3
 
nou tot nu toe heb gelukkig geen ook geen last van virus,
daarom wil de rest van mijn leven met MAC en LINUX werken die zijn gewoon de best computer in de werld

ik haaaaaaaaaaat windwos allemaaaaaal oplichters,

ik hoop dat ik ook geen last meer van heb.
 
eej, windows is geen oplichting, het is naar mijn mening ook onveilig en vol met lekken en het loopt snel vast, maar ik kan bijvoorbeeld ook niet zonder, zolang je linux maar gebruikt voor de noodzakelijke taken ,kun je met windows gamen en dat soort dingen doen
 
klopt het is mijn mening sorry voor dat

maar ik game nooit op laptop, ik heb voor games een ps3 en xbox 360 en ps2.

ik gebruik mijn laptop meer voor commitatie

dank je wel
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan