Sims 2 appartementsleven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henky Spanky

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Heey,

Ik krijg het niet voor elkaar om 2 zelfgemaakte sims huisgenoten te laten worden. Ze wonen op verschillende locaties, maar ik krijg niet de optie om te vragen of de ander een huisgenoot van je wilt worden. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

BVD

moet je eerst zon beetje beste vrienden zijn/relatie hebben, dan kan je het als ze allebei in een goed humeur zijn het soms voorstellen.

moet je eerst zon beetje beste vrienden zijn/relatie hebben, dan kan je het als ze allebei in een goed humeur zijn het soms voorstellen.

Oke, ik ga het binnenkort proberen. De 2 sims in kwestie zijn wel verliefd op elkaar, allebei de balkjes tot 90-100. Of bedoel je dat met een relatie hebben? En nu maar de vrouw tevreden houden hè :P

ik zou het niet exact meer weten, speelde het zon 5 geleden wel eens, volgens mij inderdaad zorgen dat ze verliefd zijn, beetje blijven slijmen en dan komt die optie op een gegeven moment vanzelf. misschien wel zorgen dat je genoeg bedden/ruimte in je huis hebt.

Bedden maakt niet uit. Het gaat echt om de relatie - is de levenslange relatie goed? Verder moet de Sim nergens anders wonen, denk ik, of de enige ouder zijn van jonge kinderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan