sims 2 bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceesy

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
heb sims 2 geiinstaleerd, ik ga gamen , mooi dat het is, nu wou ik een eigen huis gaan bouwen dus ik ga naar fundering maar ik krijg het niet op de bodem, wie kan mij helpen?????????

-edit mod-

Niet-relevante info weggehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
kun je wel gewoon andere dingen bouwen zoals een zwembad of zo of kun je wel bloemen en planten kopen.

-edit mod-

Niet-relevante info weggehaald

wat bedoel je precies met fundering, en dat het niet wil, hoe moet je dat precies zien. Komt er zo'n rood vlak ipv groen?

-edit mod-

bouwprobleem

nou als ik op bouwen druk, dan fundering klik in in, nu druk ik op de grond gebeurd er niks dat is hetzelfde bij muren

Sims 2 heeft probleem met emulatie software van Clone cd en alcohol 120%. Sims 2 kijkt voordat het start of er virtuele cd stations aanwezig zijn en start dan op. Alleen de bouw functie werkt dan niet. Ik weet hoe je het kan omzeilen,....maar dan treed ik in details die ik hier niet mag noemen. (denk ik)

Dit is door EA al onderkend, en op hun site is al een oplossing geboden. Deze oplossing was het verwijderen van al dit soort software...

Mike

-edit mod-

je kan de versie van alcohol 120% 1.9.2 kopen dan doet hij het wel had ik eerst ook of een trail versie downloaden kan ook.

Goed, omdat het nu de illegale kant op gaat, gaat dit topic dicht en worden de ''mail mij please''-vragen verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan