Sims 2 CD werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniellesims

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Ik heb al heel lang sims 2 double deluxe en hij heeft altijd gewerkt, maar nu probeer ik hem al drie dagen te installeren, maar als ik de CD erin doe, dan hoor ik even z'n 'zoek' geluidje en dan krijg ik de vraag of ik toestemming geef en vervolgens komt er NIETS. Als ik naar Computer ga & Apparaten met verwisselbare opslagmedia krijg ik wel gewoon dat hij er echt in zit. Hoe kan ik zorgen dat hij het doet?

PS: Hij heeft het al eerder op deze laptop gedaan, maar ik heb hem toen verwijderd omdat een uitbreiding raar deed.
PPS: Sorry als de vraag / zo iets als dit er al op staat maar ik wil heel graag weer simsen.

Alvast bedankt.

Hallo,

Doen andere cdtjes het wel in de cd drive, dat zou ik eerst eens testen.
je kan dan zien of het aan de cd ligt of aan de cd speler in jou pc.
mocht het zo zijn dat je cd drive nog goed werkt zou ik de sims cd even goed poetsen, controlleren op dikke krassen.
ik heb wel eens gehoord dat je hem kan poetsen met dreft afwas middel en daarna heel goed afspoelen gewoon onder de kraan.
maar ik durf hier geen zekerheid over te geven zelf nooit geprobeerd misschien iemand anders wel hier???

MVG Sjoerd

Ja, ik heb bijv. The Sims 2 Huisdieren getest, en die deed het gewoon. Ik heb de DVD gecontroleerd op krassen en vlekken. Er zit een heel mini krasje en voor de rest is hij gewoon goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
dan zou ik je cd toch een proberen te poetsen, het schijnt goed te gaan met een schoon gewassen theedoek.
mocht dat niet werken heb je nog een laatste red middel dit is met tand pasta goed op poetsen(soort van poleisten).
let op ik zou hier wel zo fijn mogelijke tandpasta pakken niet een of ander vloeibaar schuur middel.
mocht dit niet helpen raad ik je gewoon aan sims 2 cdtje te kopen, dan kom je hem wel 2ehands aant kopen denk ik.
ze hebben hem ook bij bol.com maar hier zit er maarliefst 4-5 weken levertijd op.
http://www.bol.com/nl/p/the-sims-2-.../?Referrer=ADVNLGSH00201200099#product_images
of je kan als je iemand weet die een sims 2 cd heeft die lenen sims 2 installeren en erna je eigen uitbreiding erover heen installeren en dan met de cd van de uitbreiding het spel spelen.

MVg Sjoerd

Laatst bewerkt:
Ik wil in ieder geval zeggen bedankt voor het helpen. Maar zou er echt geen andere manier zijn om hem te starten? Want ik heb Double Deluxe waar 2 extra 'pakketten' bij zitten.

X

Laatst bewerkt door een moderator:
je zou kunnen proberen om de cdtjes in een andere pc of laptop te stoppen en kijken of ze hier wel gelezen worden, dan zou je op die pc een koppie van de cd kunnen maken en die dan weer gebruiken.
je kunt het natuurlijk op een nog andere manier oplossen. als je op een manier de cd virtual op je pc kan krijgen door middel van downloaden bijvoorbeeld zou je deze kunnen mounten (inlezen met een programma genaamd deamon tools) dan installeren en je serial code gebruiken van de orginele cd. maar hier mag ik je als ik het goed heb volgends de forum regels niet verder mee helpen omdat het om downloaden gaat.
dan staan de bestanden die normaal gezien op de cd staan op je pc en installeert hij gewoon vanaf de hardeschijf. je bent dan wel gewoon legaal bezig aangezien je de serial code zelf gekocht hebt.

MVG Sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan