Sims 2 doet het niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

CooleMichael

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2009
Hallo allemaal!

Ik was weer van plan om de Sims 2 op m'n pc te gaan spelen. Helaas kan het dus niet want hij geeft aan dat de grafische kaart niet geschikt is voor Directx 9.0. En ik was dus bezig om allerlei dingen te downloaden en ben langs allerlei forums gegaan met dit probleem. Maar ik kom er dus echt niet uit en ben echt ten einde raad! :rolleyes:

Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen want ik wil ontzettend graag de Sims weer gaan spelen :)

Misschien hebben jullie hier wat aan.. :o
Grafische kaarttype SiS Mirage 2
AGP-apparaat SiS 330 Mirage Integrated

Neem aan dat je het nog niet gespeeld hebt met deze computer? Want de chipset die erin zit is zo danig oud dat het geen DX9 ondersteunt. Dus dat wordt een nieuwe videokaart halen. Wat voor moederbord heb je in je pc zitten? (Kan je zien met PCWizard

Neem aan dat je het nog niet gespeeld hebt met deze computer? Want de chipset die erin zit is zo danig oud dat het geen DX9 ondersteunt. Dus dat wordt een nieuwe videokaart halen. Wat voor moederbord heb je in je pc zitten? (Kan je zien met PCWizard

Inderdaad, ik heb het al eens gespeeld op de laptop en daar deed die het gelukkig prima.
Jammer dat ik dan een nieuwe videokaart moet halen geld dit dan overigens ook voor als ik de Sims 3 wil gaan kopen?

De moederbord die in de pc zit:
Moederbordnaam Asus K8S-LA

Geld ook voor Sims 3 ja.

Even opgezocht naar je moederbord. Blijkt dat je een moederbord hebt met een AGP slot. Hier zijn wel kaarten voor. Maar dit zijn meestal budget kaarten. Presteren net wat minder dan de reguliere PCIe kaarten.

Helaas ben ik niet erg bekent qua videokaarten op AGP basis.. Dus even wachten op iemand die daar net wat meer van weet (Welke goed is en welke niet.)

Geld ook voor Sims 3 ja.

Even opgezocht naar je moederbord. Blijkt dat je een moederbord hebt met een AGP slot. Hier zijn wel kaarten voor. Maar dit zijn meestal budget kaarten. Presteren net wat minder dan de reguliere PCIe kaarten.

Helaas ben ik niet erg bekent qua videokaarten op AGP basis.. Dus even wachten op iemand die daar net wat meer van weet (Welke goed is en welke niet.)

Oké, bedankt voor u hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan