sims 2 downloaden nu vraag over afspelen zonder orignele cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

aris85

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2010
Hallo iedereen,

Geen idee of dit de juiste plaats is voor mijn vraag. Anyway...

Ik heb de sims 2 gedownload en ben deze aan het instaleren. Ik moet de crack van de download bestand in de map zetten op de C schijf waar het bestand is geinstaleerd. Ik heb tevens power iso gedownload zodat ik alles kon instaleren. Nu geeft het echter toch aan dat ik de origenele cd nodig heb. Is dit voor iemand herkenbaar en kan ik dat omzijlen zodat ik het spel wel kan spelen?

Groetjes

Dat is wel zeker herkenbaar en idd nog te omzeilen ook, alleen mogen vragen mbt cracks ed hier niet gesteld worden. Voor de rest, een iso kun je mounten op een virtueel cd/dvd station. Virtuele cd/dvd stations maak je oa met Nero Image drive

Laatst bewerkt:
hmm dat zal dan wel gaan omdat het downloaden niet mag... Jammer helaas. Ik probeer het wel met inderdaad een ISO reader maar toch krijg ik nog een foutmelding. Ga eerst wel een spel van kleinere omvang proberen...

Je bent er zeker van dat je de crack op de juiste lokatie hebt gezet? Je moet de vraag krijigen of je het originele bestand wilt vervangen. Krijg je die niet, heb je de crack niet op de juiste lokatie geplakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan