Sims 2 downloads werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

leentje54

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
1
Ik heb een probleem met het installeren van downloads in sims 2 (pc). Ik heb al een mapje gemaakt met downloads en een aantal gedownloade werkt ook, maar een groot aantal niet. Objects werken meestal wel, maar genetics en clothes verschijnen gewoon niet in het spel. Wie kan mij helpen?! :eek:
 
Cracks

Heei...:D

Als je de Sims 2 hebt gedownload (ik neem aan illegaal) werkt het lang niet altijd..
meestal moet je met een nieuwe (en meestal ook zware) game het opstart bestand vervangen..:confused:

In dit geval moet je naar

Deze website gaan

Klik dan op de diskette voor "File Archive [12.7 MB]"

Dan komt er een popup waar je een mirror uit mag zoeken.


Heb je het bestand gedownload...
Vervang "<GameDir>\TSBIN\SIMS2.EXE" door het bestand dat je hebt gedownload

Groeten en succes,
:thumb: ReDNaX:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ook kan is dat je bepaalde downloads hebt die alleen werken als je de bijbehorende uitbreiding hebt. De bestanden vernaderen nameljik per uitbreiding. Dus dat kan de oorzaak zijn.

Ook kan het zijn dat je de CEP color enabeler nodig hebt voor je de kleding kunt zien. Gewoon ff googelen en dan vind je em wel.

Optie 3 is dat je kleding hebt of objecten waar je de mesh niet van hebt. De mesh is het deel waar de kleuren op geplakt worden om het simpel te zeggen. Zonder de mesh kunnen de kleuren niet geplakt worden en zie jet het niet terug in het spel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan