Sims 2 draait maar kan niet zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compass

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Berichten
85
Hey ik heb de sims 2 gedeinstalleert en alleen de sims 2 erop gezet om te kijken of die 't dan doet! hij doet 't! maar als ik ehm open krijg ik:
1. een zwart scherm met pijl.
2. scherm word blauw + sims2 pijl
3. scherm gaat terug naar bureaublad
ik doe:
4. sims 2 aanklikken
dit volgt:
5. scherm word zwart
6. deuntje van EA
7. herhaling van stap 2,3 en 4
8. na tijdje herhaling van 7 sims 2 filmpje geluid
9. herhaling 7
10. ik hoor het loadscherm muziekje maar ik blijf telkens op bureablad terechtkomen!

Update is uitgevoerd helpt niks!

Ik draai onder windows vista.
 
Hey ik heb de sims 2 gedeinstalleert en alleen de sims 2 erop gezet om te kijken of die 't dan doet! hij doet 't! maar als ik ehm open krijg ik:
1. een zwart scherm met pijl.
2. scherm word blauw + sims2 pijl
3. scherm gaat terug naar bureaublad
ik doe:
4. sims 2 aanklikken
dit volgt:
5. scherm word zwart
6. deuntje van EA
7. herhaling van stap 2,3 en 4
8. na tijdje herhaling van 7 sims 2 filmpje geluid
9. herhaling 7
10. ik hoor het loadscherm muziekje maar ik blijf telkens op bureablad terechtkomen!

Update is uitgevoerd helpt niks!

Ik draai onder windows vista.


hallo,

de sims 2 vraagt wel wat van je pc hé. maar daar was je al denk ik van op de hoogte. misschien ligt het daaraan.

groetjes
 
Maar we hebben net een nieuwe computer. maar wat is de oplossing dan?
 
Maar we hebben net een nieuwe computer. maar wat is de oplossing dan?

jah je kan een nieuwe computer hebben, maar dat zegt nog niets over de computer zelf. je hebt alle mappen enzo van de sims verwijderd. alle uitbreidingspaketten? anders installeer je het nog een keer opnieuw. dan de update en dan pas sims 2 starten...

groetjes...
 
ik geloof dat vis ta zei dat mijn PC er wel goed voor was, daarnaast heb ik op internet een scan laten doen die alle eigenschappen langsgaat en daruit blijkt dat Sims 2 het gewoon zou moeten doen.:confused:
 
Hallo Compass,

toen ik de Sims 2 installeerde had ik ook veel problemen, uiteindelijk heb ik alles juist gekregen en kan ik zonder problemen spelen (intussen met 4 uitbreidingspakketten).

Je kan een aantal aanpassingen doen bij het opstarten van het spel, probeer eens het volgende :

Rechterkantmuis op het icoontje "sims 2" en eigenschappen kiezen.
Op het tabblad snelkoppeling heb je doel staan.
Hier voer je achteraan " -skip_intro" toe, wel een spatie ervoor laten.
Probeer nu het spel opnieuw te starten.

Zo kan je een aantal dingen (-w ...) achter ... sims2.exe invullen en dan maar hopen dat het werkt.
Zo is het uiteindelijk gelukt bij mij.

Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan