Sims 2 foutmelding TSBin

Status
Niet open voor verdere reacties.

suzanne933

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2011
Hallo,

Ik heb het Sims2 CD pakket. Ik speelde het altijd op een computer (toen de net uit was) en na het lang niet gespeeld te hebben probeer ik het op mijn laptop te instaleren. Maar als ik dan bij CD4 kom bij 82% krijg ik de foutmelding: 'Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van he bestand TSBin\Sims2.exe' Wat is dit? En hoe kan ik dit oplossen?

(ik heb de compatibiliteit als op Windows 7 gezet)

HELP MIJ!

Is je harde schijf misschien vol? Heb je de compatibiliteit op xp sp3 staan?

Hardeschijf zit zeker weten niet vol. Maar had de compatibiliteit op Windows 7 gezet (die heb ik ook). Maar dan moet het dus alsnog naar xp sp3?

ja had hem op xp sp3 gezet en nu doet ie het! HEEEEEEEEEEEEEL ERRRRRRRG BEDANKTTTTT!!!

Is je harde schijf misschien vol? Heb je de compatibiliteit op xp sp3 staan?

Weet je trouwens ook of ik de de sims 2 op een externe hardeschijf kan instaleren en dan spelen? Want ben bang dat als ik alle uitbereidingen ook nog eens op mijn laptop instaleer, mijn computer dan heel sloom word!

Daar heb je geen last van als je je laptops hardeschijf 1x per jaar defragmenteert (bureau-accesoires>systeemwerkset>schijfdefragmentatie, je computer zet dan alle stukjes van programma's bij elkaar; het kan wel een paar uurtjes duren), maar waarschijnlijk kan je dat wel doen ja. Eigenlijk elk spel kan dat wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan