Vroeger had ik alleen de gewone Sims 2, zonder uitbreidingen. Ik had toen een klein probleempje, want ik kon namelijk wel vijvers maken, maar dan knipperde het water rood-zwart. Ik maakte dus gewoon geen vijvers en dan ging alles goed. Daarna installeerde ik de Sims 2 Nachtleven. Ineens gingen die vijvers nou wel goed, en alles was normaal. Toen ik een tijdje later de Sims 2 Huisdieren installeerde had ik hetzelfde probleem weer, maar nu niet bij mijn vijvers, maar bij alle muren. En je kunt niet gewoon geen muren bouwen, dus ik ben helemaal wanhopig.
Moet ik gewoon de instellingen veranderen of moet ik een nieuwe kopen? Of moet ik hem opnieuw installeren? Toen ik dat laatste wilde doen, zei de computer: "Als je dit weggooit, gaan al je spellen verloren". Ik wil niet meemaken dat ik ook al mijn huizen uit de Sims 2 en de Sims 2 Nachtleven kwijt ben, dus durf ik het niet goed weg te gooien.
Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Moet ik gewoon de instellingen veranderen of moet ik een nieuwe kopen? Of moet ik hem opnieuw installeren? Toen ik dat laatste wilde doen, zei de computer: "Als je dit weggooit, gaan al je spellen verloren". Ik wil niet meemaken dat ik ook al mijn huizen uit de Sims 2 en de Sims 2 Nachtleven kwijt ben, dus durf ik het niet goed weg te gooien.
Kan iemand me alsjeblieft helpen?