Sims 2 Huisdieren doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shtellie

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
Vroeger had ik alleen de gewone Sims 2, zonder uitbreidingen. Ik had toen een klein probleempje, want ik kon namelijk wel vijvers maken, maar dan knipperde het water rood-zwart. Ik maakte dus gewoon geen vijvers en dan ging alles goed. Daarna installeerde ik de Sims 2 Nachtleven. Ineens gingen die vijvers nou wel goed, en alles was normaal. Toen ik een tijdje later de Sims 2 Huisdieren installeerde had ik hetzelfde probleem weer, maar nu niet bij mijn vijvers, maar bij alle muren. En je kunt niet gewoon geen muren bouwen, dus ik ben helemaal wanhopig.
Moet ik gewoon de instellingen veranderen of moet ik een nieuwe kopen? Of moet ik hem opnieuw installeren? Toen ik dat laatste wilde doen, zei de computer: "Als je dit weggooit, gaan al je spellen verloren". Ik wil niet meemaken dat ik ook al mijn huizen uit de Sims 2 en de Sims 2 Nachtleven kwijt ben, dus durf ik het niet goed weg te gooien.
Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Download eens de laatste drivers van je videokaart.
Dit kan heel vaak bij de fabrikant van je kaart.

Welke videokaart je hebt kan je zien bij Apparaatbeheer van Computerbeheer van Systeembeheer in het Configuratiescherm.

Staat daar bijv. ATI ga je naar ati.com en staat daar bijv. nVidia, ga je jaar nvidia.com.

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds ik de Sims 2 Huisdieren installeerde (dat de muren zwart-rood knipperen). Maar ik ben niet zo heel erg handig met computrers, want ik vind de videokaart niet eens... Kan iemand me even heel precies uitleggen waar die zit. Ik ben wel een eindje gekomen:
configuratiescherm --> prestaties en onderhoud --> informatie over de computer weergeven --> tabblad Hardware --> apparaatbeheer.... en vanaf daar lukt het niet meer. Of zit ik nou helemaal fout?
(Ik heb een acer comuter met windows xp home edition)

Laatst bewerkt:
Videokaart te weten komen: ga naar start - uitvoeren - typ dxdiag - OK - nu even wachten - dan naar tabblad Beeldscherm - linksbovenaan achter Naam staat het.

Heel erg bedankt, dat was heel duidelijk :)

ik heb een SiS 661FX

hoe moet ik hem dan updaten?

Laatst bewerkt:
De driver kan je downoaden op deze site.

1) Dan klik je op Sis 661FX/M661FX 3.56 Driver Download en dan opent zich een nieuw pagina en daar klik je op I Agree en daarna moet je even wachten tot de 0 seconden en dan kan je de driver opslaan.

2) Verwijder dan de oude driver via start - configuratiescherm - software

3) Pak het zip-bestand uit ( rechtsklik op zipbestand - uitpakken )

4) PC opnieuw opstarten - driver installeren.

5) PC opnieuw opstarten en klaar is Shtellie:thumb:

Ik heb precies hetzelfde probleem met de Sims2 huisdieren, ik heb het bovenstaande geprobeerd maar dat lukt niet echt. :( Ik heb SiS 650 en de download daarvan gekozen, maar als ik na het aftellen klik om de download te kunnen ophalen, gaat hij niet naar de site waar die download opstaat. Is die misschien te oud? :confused:

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik zo laat pas antwoord...

Ik was het aan het proberen, maar ik heb nog even een vraag: moet ik de SiSAGP driver verwijderen ( bij configuratie --> software) of de SiS VGA Utilities? Ik ben bang dat ik dadelijk het verkeerde er af gooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan