Sims 2 huisdieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer555

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
995
mn broertje zeurt me helemaal kappot hij heeft Sims 2 huisdieren en dan staat er ergens tussen bouwen of kopen ofzo iets een knop garage en voertuigen maar geen van beide knoppen kan hij aan klikken.

heb al een beetje gegoogled maar daar hebben ze het allemaal over nachtleven en die heeft mn broertje niet.
 
Inderdaad, die knoppen hebben te maken met een andere uitbreiding, kan inderdaad het "Nachtleven"zijn.

Ook ik heb diverse ( niet op een volgende ) uitbreidingen, waarbij dus ook bepaalde knoppen niet te gebruiken zijn.
 
dom want me broertje denkt dat het er gewoon inzit maar dat het kappot is ofzo en hij is dus blij gemaakt met een dode kip.
 
haha, moet je helaas maar kopen voor hem in naam van de sint :D
 
he is er trouwens geen mogelijkheid om die functie los te downloaden? of bijvoorbeeld standaard garages en voertuigen van internet te halen en die in de download mappen te zetten?
 
ik heb nachtleven. is het mogelijk om die er gewoon overheen te instaleren? er staat nu sims 2 en sims 2 huisdieren op. maar sims 2 huisdieren kwam later uit dan nigthlife. denk je dat dat uitmaakt? en worden de save games dan niet weer aangepast hij wil niet alles kwijt namelijk.
 
Je kan een backup maken van de savegames en die na de instalatie weer op zetten. Maar de Savegames worden inderdaad aangepast. Dus het is heel goed mogelijk dat als je nu NL (Nightlife) installeerd dat de savegames van het basisspel en Huisdieren het niet meer doen. Maar het is wel degelijk mogelijk om de uitbreidingen in een andere volgorde te instaleren. Zorg alleen wel dat je het spel goed patched.

Als je gedownloade content hebt voor het spel, verhuis die dan naar een andere map en herinstaleer het hele spel op volgorde van uitbreidingen. Zet daarna de dowloads terug in de downloads folder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan