Sims 2 + IBM laptop = vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulbizzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2009
Berichten
1
Beste mensen,

Ik heb een probleem met een IBM laptop:

Tijdens het spelen van het spel de Sims 2 Double Deluxe, loopt het spel vast (uiteraard een originele versie). Het spel loopt ongeveer een kwartier goed, totdat er echt aan een huis wordt gebouwd. Dan loopt het spel vast en verschijnt er na enige tijd, een blauw scherm met de volgende informatie:

0x000000EA (0x86CF7448, 0x86EA6E90, 0xF7B85CB4, 0x00000001)
Ati2dvag
Er verschijnt een melding dat het stuurprogramma in een oneindige lus is geraakt (programmeerfouten??). Het lijkt mij dus ook zeer waarschijnlijk dat er iets fout gaat omtrent videokaart / driver.


Ik heb opnieuw de driver van de ATI kaart geïnstalleerd, van de IBM site. Helaas zonder succes. Ook heb ik het spel (wel illegaal :p) zo ingesteld dat er geen CD nodig is, om uit te sluiten dat de CD speler problemen heeft. Ook dit zonder resultaat.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Op de ATI site zelf kon ik geen drivers vinden voor deze kaart, wat denk ik het probleem op zou lossen. Het lijkt wel dat de IBM drivers niet mee willen werken. Hebben jullie nog tips om de Sims 2 wel werkend te krijgen? Of misschien een link naar een werkende ATI driver?

Alvast bedankt!!! :thumb:

Gr Paul

Informatie:
Laptop:
IBM T42 ThinkPad

Drivers
19 Sep 2007
v8.133.2.1.1.1-070206a
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-55386.html#video

Videokaart:
ATI Mobility 7500 (M7) 32 MB (direct-x 9c draait op OS)

OS:
Windows XP professional
 
Dat is ook niet echt een laptop om op te gamen. IBM staat daar gewoon ook zelf al niet om bekend. 32 MB is een klein beetje aan de magere kant voor dat spel. Drivers wel helemaal van het systeem af gooien he? Want anders blijven de oude drivers staan.

Met vriendelijke late in de avond groet,

Helpdeskje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan