Sims 2 installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

guusop1

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Ik heb sinds vorige week Sims 2 overgenomen (orgineel)van een vriend van me
Nu krijg ik hem niet geinstalleerd bij de installatie loopt hij na 15 % vast in voicepack 5
de cd speler leest,stopt, instal. gaat niet verder cd speler leest, stopt. enz. enz,

Iemand enig idee waaraan het kan liggen
Vast bedankt.

Jazeker

heb geen aparte accounts geinstalleerd!
ben dus automatisch beheerder

zien de cd er nog goed uit aan de onderkant? heb je genoeg werkgeheugen? en heb je misschien ook nog een andere cd/dvd-speler/brander waarin je hem kan proberen.

heb je geen extreme dingen die mee opstarten? en ook geen emulatie software (kwee nie of j t zo schrijf) draaien onder de instalatie.

Ik vond dit:
I have the same problem during installation and it annoyes me (exept mine comes a little later when it can't install this metal package or something). I'm currently lending my disks to sum1 who can play it, but i've looked all over the internet and even sent a message to The EA I.T Technicians. This is what they replied with:

If you do not find any scratches, fingerprints, or marks of any kind on your CD, try renaming the InstallShield folder, located in C:\Program Files\Common Files\InstallShield, to InstallShieldOld. Start the installation again to reinstall the InstallShield components with the newest version.

google met
voice pack 5 sims-2 install error
levert wel veel pagina's, doch het juiste antwoord vinden is iets anders natuurlijk.

Tot zover bedankt ga het proberen met een nieuw instal pad, en het geheugen is meer dan voldoende en de cd onbeschadigd er lopen geen programmas mee dus dikke schit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan