sims 2 kopie en vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

layla1984

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Berichten
8
hi allemaal

ik heb een vraag

ik heb sims 2 geinstaleerd en de sims2.exe vervangen.

maar ik heb een probleem. het spel speelt alleen op xp.

toen ik deze cd kreeg heeft een jongen iets gedaan met sims 2 op de pc zodat ik wel kan spelen op vista.

heb later sims 2 verwijderd omdat ik weinig speelde. maar nu wil ik weer spelen en ik ben vergeten wat die man nou heeft gedaan.

kunnen jullie me helpen.

alvast heel erg bedankt.
 
Welkom bij de Helpmij!

Misschien heeft hij met een rechtse muisklik op de .exe van de game geklikt en toen ingesteld dat de game gespeeld moet worden in de compatibiliteitsmodus van XP met SP2 en heeft hij in hetzelfde vak onderin aangegeven dat de .exe uitgevoerd moet worden met administrator rechten.
 
dat heb ik ook gedaan maar dan doet hij het zelfde.

hij vraagt het zelfde.


ik ben al 2 uur bezig om uit te zoeken waarom hij het niet doet.

he dat spel 3 x verwijderd en op nieuw geinstaleerd
 
Ik heb er geen flauw idee van wat hij verder gedaan kan hebben. Misschien dat andere lezers de oplossing weten.
 
Als je de exe moet vervangen gaat het hier hoogst waarschijnlijk om een illegale spel waar we op help mij niet mee mogen helpen.

Maar om toch een beetje tegemoet te komen,,, sims moet je spelen met een cd /dvd in de speler, als je illegaal speelt (dus nocd) zul je moeten mounten met bv alcohol 120%
 
ik weet dat het een illgale is.

maar ik kon het ongeveer 3 mnd geleden nog spelen op de laptop. heb hem later verwijderd omdat ik weinig speelde. maar nu wil ik weer spelen.´

ik heb een dvd - cd speler in mijn laptop. dat is het probleem niet.
 
is er verder niemand die me kan helpen.

eerst deed hij het wel en nu in eens niet meer.
 
hij vraagt dit

plaats de juiste cdrom, klik op OK en strat de applicatie opnieuw op
 
Hoi !

Mounten met Deamon Tools of Alcohol 120%

Dat heeft @Whisper TT je toch vanmorgen vroeg al geadviseerd ?

Greetz,

Harry.
 
deaman tools is niet nodig om dit spel te spelen

an als ik het toch gebruik krijg ik een storing opm ijn pc.

en hoe moet je dat dan doen met alcohol 120 %
 
maar de vorige keer heb ik dat ook niet gebruikt alcohol en deamon. en hij deed het wel.
 
Je hebt een no-cd patch nodig om goed te kunnen spelen. Helaas mag ik je daar geen link voor geven, maar probeer google.
 
de NO-CD heb ik op de sims2 dvd staan

deze staat er op

daemon Tools v3.47 Setup
Sims2_1_RIP.MDF
Sims2_1RIP.MDS

maar daemon tools heb ik niet nodig op het spel te spelen want ik krijg een storing als ik die instaleer op mijn pc.

wat meot ik met die andere bestanden doen?
 
Hoi !

Tja, als je het beter weet en denkt dat Daemon tools voor de grap op de CD staat......

Succes,

Harry.
 
De no-cd moet over de originele .exe heen nadat je het spel hebt geinstaleerd. Daarna pas heb je geen cd meer nodig. Maar om te instaleren zal je toch daemon of alcohol moeten gebruiken. Of de cd branden en in de comp schuiven, maar zelfs dan heb je die no-cd nog nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan