sims 2 (legaal) start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

moongoddesluna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2007
Hallo,
na 3 dagen (en nachten) ploeteren sta ik nu op het punt mijn pc uit het raam te gooien.
Ik heb namelijk een jaar geleden ofzo Sims 2 gekocht en ook gespeeld. Deed het prima!
Nu vond een kennis het nodig mijn pc helemaal leeg te gooien en te voorzien van allerlei nieuwe progjes(ook illegaal!) en nu wilde ik sims 2 weer eens installeren en nu doet hij het natuurlijk niet meer!
Ik krijg, zodra ik de CD1 erin douw, een foutmedling, alleen een rood rondje met wit kruisje, geen tekst erbij, niks.
Terwijl al mijn andere spellen het wel doen:(
Ik heb echt geen idee meer waar ik het moet zoeken!:confused:
Kan iemand mij helpen??? Ik ben geen pc wonder dus als het een beetje in lekentaal kan, graag!
mvg Luna

Heel simpel, pak de Windows CD, stop 'm in de drive, druk op een toets om van CD te starten als Windows daarom vraagt (heel kort in beeld !!!!!) en.................
formatteer het ding en zet er alleen de spullen op die jij er graag op wil hebben!

Ja, maar dat hoeft niet perse.
Heb je meerdere harde schijven in je pc en / of partities op een van die schijven?
Oplossing 1: indien het antwoord op de vorige vraag "Ja" luidt, dan alle foto's / bestanden etc. naar een andere partitie kopieren dan C: (er vanuit gaande dat C: de schijf(partitie) is waarop Windows staat.) Vervolgens ALLEEN C: formatteren.
Na een mooie verse Windows installatie op C: al je bestanden vanaf de andere partities terugkopieren naar C: en vervolgens al die andere partities formatteren.

Luidt het antwoord "Nee" (Je hebt NIET meerdere schijven en of partities) dan mogelijk oplossing 2: brand de foto's / bestanden naar een CDRW / DVDRW en formatteer dan de C:

Voor elke oplossing is een probleem, maar dat geldt ook omgekeerd....... ;) :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan