Sims 2 op vista - video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne123

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Ik heb het helemaal geinstalleerd (gewoon orgineel, niet gedownload) en als ik het wil spelen zegt ie:

Geen met DirectX 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die compatibel is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Het programma word nu afgesloten

Ik heb op systemrequirementslab.com gekeken, en dit staat er:

Minimum: 32 MB 3D accelerated video card (NVIDIA GeForce2/ATI Radeon VE/Intel Extreme Graphics or better)

You Have: Standaard-VGA grafische adapter

Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 32 MB 0.0 B
3D Yes No

Iemand die weet wat ik moet doen of gaat het niet lukken om m'n laptop? Heb trouwens een Acer Aspire met vista dus

Nou... gezien de systeemvereisten kan je het zo ongeveer met een kolengestookte pc nog spelen, dus dat zal het probleem niet zijn.

Probeer eens even om de videodrivers te updaten. Als je niet precies weet wat je nodig hebt, probeer het dan via de website van Acer. Je kan daar via het menu "snelle links" kiezen voor "drivers en downloads". Dan word je aan de hand door een menu geleid.

Onboard of losse kaart?
Dat wil ook wel eens het verschil maken.

Nou... gezien de systeemvereisten kan je het zo ongeveer met een kolengestookte pc nog spelen, dus dat zal het probleem niet zijn.

Probeer eens even om de videodrivers te updaten. Als je niet precies weet wat je nodig hebt, probeer het dan via de website van Acer. Je kan daar via het menu "snelle links" kiezen voor "drivers en downloads". Dan word je aan de hand door een menu geleid.

Oke ik zit nu op de website van acer en dan geselecteerd Aspire - 5738 - besturingssysteem vista home premium (weet niet zeker welke versie ik heb)
bij driver staan z'n 20 verschillende. Weet je welke ik moet hebben?

Wel even checken welk besturingssysteem je hebt ( rechter muisknop op icon dese computer, eigenschappen)!

dan naar de site van Acer eb zoek je laptop. Selecteer besturingssysteem.
Click op de I achter: Wilt u de hardware-onderdelen in uw systeem weten om de juiste drivers te kunnen selecteren.
dan wordt er gecontroleerd welke VGA.

Dan staat er

Categorie Fabrikant
camera Suyin
lan Broadcom
modem Agere
VGA nVidia
Wireless LAN Intel

Moet ik dan degene downloaden met als fabrikant nVidea?

Inmiddels wel, maar het werkt nog steeds niet. En alles is veel groter nadat ie opnieuw opgestart is, echt vervelend. Kan ik het er ook weer afhalen?

sims 2 op windows 7

hey, omdat ik de sims 3 niet goed vond, heb ik weer de sims 2 op mijn pc geinstalleerd, alles lukte, ik starte het spel op kon een huis bouwen... tot ik echt ging spelen, als ik bijvoorbeeld op de telefoon klik voor te bellen, komen er allemaal mogelijkheden die na 1 seconde weer weg is, zodat ik nergens op kan klikken, dit is bij alles zo, zo kan ik echt niet spelen...
pleaaase help me :)
x

sims 2 update voor vista nodig

Ik heb oook een vraag,
Ik heb windows vista en de sims 2 geinstalleerd, maar toen ik wou spelen stond er : dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen.
Dan klik ik op oplossing zoeken en zou ik op de sims2 site een update moeten downloaden, maar die site is dus offline.
Waar kan ik die update nog meer downloaden??

ik denk dat de site voorlopig offline ligt miss moet je effe googlen sims 2 updates kom je vast wel uit
succes :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan