Ik heb het helemaal geinstalleerd (gewoon orgineel, niet gedownload) en als ik het wil spelen zegt ie:
Geen met DirectX 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die compatibel is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Het programma word nu afgesloten
Ik heb op systemrequirementslab.com gekeken, en dit staat er:
Minimum: 32 MB 3D accelerated video card (NVIDIA GeForce2/ATI Radeon VE/Intel Extreme Graphics or better)
You Have: Standaard-VGA grafische adapter
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 32 MB 0.0 B
3D Yes No
Iemand die weet wat ik moet doen of gaat het niet lukken om m'n laptop? Heb trouwens een Acer Aspire met vista dus
Geen met DirectX 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die compatibel is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Het programma word nu afgesloten
Ik heb op systemrequirementslab.com gekeken, en dit staat er:
Minimum: 32 MB 3D accelerated video card (NVIDIA GeForce2/ATI Radeon VE/Intel Extreme Graphics or better)
You Have: Standaard-VGA grafische adapter
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 32 MB 0.0 B
3D Yes No
Iemand die weet wat ik moet doen of gaat het niet lukken om m'n laptop? Heb trouwens een Acer Aspire met vista dus