Sims 2 op windows 7, ondanks wijzigingen compatibiliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephanielinders1

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2013
Heej iedereen,
Ik heb op mijn laptop vroeger al zonder problemen de sims kunnen spelen.
Na dat mijn laptop is binnen geweest voor herstel krijg ik de sims2 er niet meer terug op.
Wel ik krijg hem erop maar hij wilt niet spelen, ik krijg voor hij start altijd de melding ddat er compatiliteitsproblemen zijn..
Ik weet dat de vraag al is geweest en ik heb zelf ookal een beetje rond gezocht.
Wat ik al heb geprobeerd:
- compatibiliteit veranderen naar windows 98, naar xp
- een sims 2 crack downloaden en vervangen

Ik weet echt nie wat ik moet doen, help :(

Je laptop is ter reparatie weg geweest? is toen Windows opnieuw geïnstalleerd? Zo ja, zijn de videokaart drivers er toen wel op gezet?

Nee, aan windows zijn ze niet aangeweest. Ze hebben enkel mijn cd/dvd speler verwisseld. Maar ik had voordien (toen het nog stuk was) eerst mijn sims er al af gegooid omdat ik dacht dat het daaraan lag (achteraf gezien kon mijn laptop mijn sims gwn niet meer lezen - dom van me), maar ik heb hem er niet meer terug opgekregen... :/

nja, met cracks en dergelijke mogen we je hier niet helpen. Mijn advies: lees de handleiding nog eens goed door die bij je download zat ;) (bij de Sims kan ik mij herinneren dat je enkel een crack moest hebben voor de laatste uitbreiding en dat je de rest niet moest aanraken.)

Ja de crack hem ik inmiddels al terug eraf gedaan...
Dus nu staat hij weeer geïnstalleerd op mijn laptop in de oorspronkelijke vorm zoals ik hem gekocht hem ..

helemaal overnieuw beginnen zodat je geen resten meer hebt waarbij het fout kan gaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan