sims 2 patches

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Wat ik me nu al een hele tijd afvraag.

Als ik de patch heb geinstalleerd van het allerlaatste uitbreidingspakket, is het dan nog nodig dat ik de patches van de andere uitbreidingspakketen ook installeer als ik dat nog niet gedaan heb? Of zitten deze mee in de patc van het laatste uitbreidingspakket?

Dus wat er bijvoorbeeld in de patch voor huisdieren zit, zit nu ook in de patch voor de sims 2 op reis?

Want ik heb enkele uitbreidingspakketten gekocht en geinstalleerd toen er nog geen patch voor was en er nadien niet meer aan gedacht. Maar nu denk ik dat ik met een fout zit want m'n sim bleef de post maar ophalen, dus ik annuleerde die taak maar hij bleef zich bukken en rechtkomen, hij liep vast dus, ik heb het even op versneld gezet en 4 (sim)dagen gewacht, maar hij raakte er niet uit.

Dus ik denk dat ik eens de patches moet installeren en heb het laatste nu geinstalleerd (dat van op reis tenmisnte, vrije tijd heb ik nog niet)
maar ik denk dat ik ook nog nooit de patch voor de sims 2 seizoenen heb geinstalleerd. Maar die moet ik nu niet meer installeren?
De fouten uit de sims 2 seizoenen worden mee opgelost door de patch voor de sims 2 op reis?

Als het goed is heb je de rest van de patches niet nodig, maar speel je ook met gedownloade content? Want deze kunnen je spel ook in de war schoppen.

Nee normaal gezien niet. Ik heb ooit eens 1 keer 2 personages gedownload, maar dat is heel lang geleden en ik speelde in een andere buurt dan die waar ik die sims heb laten intrekken. Ik denk dat het gewoon nog een bugje is. Wachten op de volgende patch dus. Hartelijk dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan