Sims 2: problemen met installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lauros

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Hoi!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb the sims2 (voor pc) gedownload. Bij de download zit wel een handleiding, maar ik snap er helemaal niets van!
Dit is wat er staat:

• Burn the 4 CD with with whichever program or mount in d-tools 3.47

• To install the game and when demanded to insert the CdKey

• To apply the Patch Ver. 1.0.0.999 (release 21/07/2005)

• To apply the Crack in this folder <GameDir>\TSBIN\SIMS2.EXE

• Mount the Mini.Image "Sims2_1.mir" with Daemon Tools or Alcohol120%

• Have fun

Verder dan de cd's branden en het spel installeren kom ik niet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit spel speelbaar krijg?

Alvast heel erg bedankt!

Deamontools in dat systeem vak rechts op klikken-mount image- en dan het eerste cd bestand openen met mount image-.en als hij om cd 2 vraagt hetzelfde- de installatie aanlaten en dan installeert hij cd 2!

<GameDir>\TSBIN\SIMS2.EXE moet je een no cd patch plaatsen.

Alle bull die hier niet thuis hoort opgeruimt

Hoi!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb the sims2 (voor pc) gedownload. Bij de download zit wel een handleiding, maar ik snap er helemaal niets van!
Dit is wat er staat:

• Burn the 4 CD with with whichever program or mount in d-tools 3.47

• To install the game and when demanded to insert the CdKey

• To apply the Patch Ver. 1.0.0.999 (release 21/07/2005)

• To apply the Crack in this folder <GameDir>\TSBIN\SIMS2.EXE

• Mount the Mini.Image "Sims2_1.mir" with Daemon Tools or Alcohol120%

• Have fun

Verder dan de cd's branden en het spel installeren kom ik niet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit spel speelbaar krijg?

Alvast heel erg bedankt!

Je moet hierna de game patchen, zal waarschijnlijk op de cd staat, of in de map met de gedownloade file's.

Je moet na het patchen de crack kopieeren en plakken, vanaf de cd of in de map met de gedownloaden file's. hernoem even SIMS2.EXE in b.v. SIMS2_ORGINEEL.EXE en plak daarna de crack ( makkelijk voor eventueele update's ).

Als je de crack gekopieerd heb, moet de met deamon tools de mini image mounten, met andere woorden, je houdt je PC voor de gek door een virtuele dvd drive in je computer te zetten.

Nadat je deze gemount hebt, kun je de game spelen.

Veel suc6 :thumb:

Vraagje over latste bericht

Ik zie dat je er wel wat verstand van hebt, maar ik niet.
Wat Je zegt dat ik de Crack moet kopieren en plakken. Ik heb de crack wel gevonden,
maar naar waar moet ik heb plakken?

Graag een atwoord.

Alvast bedankt

davy.lust@hotmail.com

Bijlagen

Als ik mij niet vergis is dit in de map TSBin op je pc, daar waar je het spel geinstalleerd hebt. Dit kan je controleren, want de crack en het originele bestand hebben exact dezelfde naam.

Bedankt, maar

Bedankt, maar nu heb ik nog een probleem.
Ik heb dat programmatje voor die .mir file gedownload,
maar als ik het wil installeren, krijg ik een melding dat dat niet op mijn computer kan geinstalleerd worden, omdat hij niet bij de lijst zit waarop het spel kan geinstalleerd worden.

Heb je daar een oplossing voor?

Djavy,

Het is gebruikelijk op helpmij dat als je een probleem of vraag hebt je zelf een topic opent en niet verder gaat in iemand anders vraag.

Deze gaat op slot en je mag zelf een vraag aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan