Hoi
Ik heb een jaar of 5 geleden de sims 2 gekocht en toen ook heel veel gespeeld. Ik had er heel veel downlaods enzo in staan en het spel werkte altijd goed. Ik had geen enkele problemen ook niet als ik vele cheats en zo gebruikte
Nu zou ik dat spel nog graag eens spelen, dus ik heb alles herinstalleert... alle uitbreidingen erbij... Spel werkt perfect, vanaf ik er downlaods bij zet loopt het mis.
bij het opstarten van het spel krijg ik dan een melding
'het spel is vast gelopen en wordt nu gesloten'
ik weet wel dat het niet altijd even goed is om spelletjes te spelen met downlaods enzo, maar vroeger had ik er nooit problemen mee...
Iemand die weet hoe ik mijn spel kan spelen met downlaods?
er moet toch een manier zijn...
ps: pc is nog altijd hetzelfste... enkel geformateerd geweest...
Groetjes
Bleui
Ik heb een jaar of 5 geleden de sims 2 gekocht en toen ook heel veel gespeeld. Ik had er heel veel downlaods enzo in staan en het spel werkte altijd goed. Ik had geen enkele problemen ook niet als ik vele cheats en zo gebruikte
Nu zou ik dat spel nog graag eens spelen, dus ik heb alles herinstalleert... alle uitbreidingen erbij... Spel werkt perfect, vanaf ik er downlaods bij zet loopt het mis.
bij het opstarten van het spel krijg ik dan een melding
'het spel is vast gelopen en wordt nu gesloten'
ik weet wel dat het niet altijd even goed is om spelletjes te spelen met downlaods enzo, maar vroeger had ik er nooit problemen mee...
Iemand die weet hoe ik mijn spel kan spelen met downlaods?
er moet toch een manier zijn...
ps: pc is nog altijd hetzelfste... enkel geformateerd geweest...
Groetjes
Bleui