sims 2 studenten leven start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantjuhlove

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
hey

ik heb de sims 2 + de sims 2 gaan het maken, en nu heb ik studenten leven er bij geinstarleerd * wel alles orgineel dus daarligt het niet aan* ik krijg wel het begin scherm van de sims 2 studenten leven en verder gebeurt er niets. ik heb de laatste versie van direct x al dus dat kan het ook niet zijn.
kan iemand me misschien helpen ?:)

groetjes danielle

Start je het spel wel op met de juiste cd? Waarschijnlijk moet je gewoon starten met de cd van Sims gaan het maken.

Zijn daarnaast je videokaart drivers up to date? En weet je zeker dat je pc dit spel aan kan? De uitbreidingen hebben vaak andere eisen dan het basis spel.

jah alles is up to date, en ik heb net een nieuwe computer dus ik ga der van uit dat ie het aan kan. ik had er namelijk een gekocht om dat ik op een grafisch school zit. maar ik heb alles gekeken in het boekje en hij moet het doen op mijn pc

Wat je hierna nog kan proberen, mocht het niet werken, is het opnieuw installeren van alle delen en dan op volgorde van wanneer ze in de winkel lagen. Als ik mij niet vergis dit eerst the sims 2, dan universiteit en daarna gaan het maken.

Het laast uitgebrachte deel maakt namelijk veranderingen aan in het spel en je savegames waardoor de boel in de war kan raken. Maar laten we hopen dat dit niet het geval is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan