Sims 2 uitbreiding windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vall
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vall

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2010
Hallo,

Ik heb Windows 7 op m'n laptop en ik The Sims 2 erop gezet, eerst deed deze het niet maar ik heb al wat rondgekeken en daarop stond dat ik mijn .exe bestand de compabiliteit moest veranderen in windows xp servicepack 3. dat heb ik gedaan en het spel doet het gewoon! Heel fijn!:d

Alleen mijn 2e probleem heb ik nog geen oplossing opgevonden:eek:, ik heb ook heel wat uitbreidingen voor The Sims 2 maar als ik daarbij de compabiliteit verander doe het spel het niet, alleen het voorfilmpje speelt zich af en daarna geeft die een melding dat het spel is vastgelopen!

Kan iemand mij helpen :(?

Groetjes Vall

Wat is de exacte melding ? Kan je er een screenshot van maken (met het schermpje open waar de informatie in staat).

Heb je de patches geinstalleerd (: Is het spel up2date)?

Laat de compatibiliteit eens achterwege, aangezien het spel prima zou moeten werken op Windows 7*, werkt het dan wel?

*Ik heb notabene ook Sims2 gespeeld op Windows7 Ultimate, x64

Ik heb een screenshot gemaakt de foutmelding staat verder niks op maar op het begin (1e x dat ik hem wou opstarten) stond er dat het spel was vastgelopen.

De updates heb ik ook geprobeerd werkte verder niet, heb ookal zonder de compabiliteit geprobeerd omdat ik had verwacht dat het spel het wel zou doen.

op sommige windows 7 doet het spel het wel zonder benodigheden of veranderingen maar in de meeste gevallen is het met alle veranderingen en benodigheden helaas.

Bedankt dat je me wil helpen :thumb:
Naamloos.jpg

Wat is de exacte melding ? Kan je er een screenshot van maken (met het schermpje open waar de informatie in staat).

Heb je de patches geinstalleerd (: Is het spel up2date)?

Laat de compatibiliteit eens achterwege, aangezien het spel prima zou moeten werken op Windows 7*, werkt het dan wel?

*Ik heb notabene ook Sims2 gespeeld op Windows7 Ultimate, x64

Hoi,

Herinstalleer het uitbreidingspakket eens. Foutmelding zonder foutmelding hoor je niet te krijgen :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan