Sims 2 uitbreidingspakketten werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoeDeSimmie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2007
Berichten
3
Dag mensen,
ik ben ten einde raad. Het zit namelijk zo;
Ik heb De Sims 2 gedownload, geinstalleerd en hij werkt prima. Vervolgens heb ik De Sims Op Vakantie ook gedownload en geinstalleerd. Als ik hem opstart (crack of geen crack) werkt hij niet. Zelfs als ik 'm met Deamon Tools opstart lukt het niet. Er staat dan 'plaats de originele cd van De Sims op Vakantie'.
De Sims Huisdieren heb ik ook geinstalleerd en dat is ook dezelfde koek. Ik heb echt van alles geprobeerd. ik heb zelfs beide updates (op Vakantie en De Sims 2) van thesims.ea.com/updates geinstalleerd maar hij doet het gewoon niet.
Ik ben ten einde raad dus help mij a.u.b. :(
 
Je hebt een no-cd/dvd patch nodig. Voor elke uitbreiding moet je de bijbehorende patch gebruiken.

Ik mag je niet verwijzen naar een plaats waar je deze kunt vinden, maar google weet veel. Tevens staat er vaak een mapje op de gedownloade cd/dvd waarin de patch staat.
 
Zorg ook dat je de uitbreiding waarvan je eventueel een patch of no-CD bestandje hebt als laatste installeert!
 
Zorg ook dat je de uitbreiding waarvan je eventueel een patch of no-CD bestandje hebt als laatste installeert!

Ik heb die patch gevonden en geinstalleerd. Vervolgens staat er;

'Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics adapter in this system!

Please make sure you have a DirectX9 compatible graphics adapter and have installed the latest maufachture.

The appilation will now terminate..'

Ik heb DirectX 9 op mijn pc en toch deze fout..
 
Slaat niet zozeer op directX, maar wel op je videokaart. Welke heb je?

Misschien moet je je videokaart drivers even updaten.
 
Laatst bewerkt:
Slaat niet zozeer op directX, maar wel op je videokaart. Welke heb je?

Misschien moet je je videokaart drivers even updaten.

Stuurprogrammas: vga.dll
Versie: 5.01.2600.0000
Mini-VDD: vga.sys

zoiets??
 
heeft sims 2 wel de deel op vakantie ik weet zelf dat sims 1 wel die deel heeft altans de uitbereidings pakket ik heb namelijk alle delen van sims 1 en sims 2 en op vakantie heb ik er niet tussen zitten ?? mss dat ik die over het hoofd heb gezien :):)
 

Stuurprogrammas: vga.dll
Versie: 5.01.2600.0000
Mini-VDD: vga.sys

zoiets??


Dat is je stuurprogramma. Ik bedoel je Videokaart.

Ga via Start -> uitvoeren.

Typ DXdiag.

Kijk daar onder beeldscherm om te zien welke kaart je hebt.
 
Je hebt een no-cd/dvd patch nodig. Voor elke uitbreiding moet je de bijbehorende patch gebruiken.

Ik mag je niet verwijzen naar een plaats waar je deze kunt vinden, maar google weet veel. Tevens staat er vaak een mapje op de gedownloade cd/dvd waarin de patch staat.

Een crack is een no dvd/cd patch.
Je kan ook pzwizzard of everest gebruiken om dat te vinden welke videokaart je hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan