sims 2 university installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

zzzimon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
ik heb de sims 2 gekocht in de winkel en geinstalleerd, maar ik wil nu wel eens wat nieuws, dus ik heb the sims 2 university (studentenleven) gedownload.

Ik had 2 bestanden, cd 1 en cd 2, op cd 1 stond het spel en dat heb ik op een virtuele schijf gezet met alcohol 120% en geinstalleerd. maar toen ik het geinstalleerd had, en toen het spel wou opstarten, stond er zoiets als: 'controleer of de cdrom in je cd speler zit en start het spel opnieuw.

ik ben toen op cd 2 gaan kijken, en daar stonden allemaal mappen en bestanden:

map: crack
map: tsdata
winrar archief: compressed
winrar archief: en-us_compressed
winrar archief: es_compressed
bestand: rungame

in de mappen in de winrar archieven staan mappen die ook in de map van the sims university staat (C:progra.....), en die heb ik al eens vervangen, maar dat hielp niets. ook heb ik het bestand rungame in die map gezet en toen op geklikt, maar toen kreeg ik weer het bericht dat ik moest controleren of de cdrom er wel in zit.

in de map crack staan de volgende dingen:
programma: DEAMON Tools
registervermeldingen: NORWEGiAN
mdf bestand: Sims2EP1_1
mds bestand: Sims2EP1_1

ik heb de registervermeldingen al een toegevoegt, maar dat hielp ook niks.

ik heb geen dvd brander, dus ik kan de cd inhoud alleen maar op een virtuele schijf branden, en niet op een echte dvd.

op een ander forum zeiden ze dat ik de mdf en de mds bestanden op een virtuele schijf moest zetten, maar dat werkte ook niet, toen starte het spel nog niet op...:confused:
ik hoop dat ik hierbij voldoende informatie heb gegeven, en dat iemand weet wat ik moet doen, want ik wil heel graag de uitbreiding!:)

installeer sims 2
installer sims 2 student

mount met deamontool vanuit de map crack één van de files

voor de rest moet je even googlen want ik denk dat het op dit forum niet toegestaan is om het over dit soort dingen te hebben...

:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan