sims 2 vreemde foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saskia2005

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
help, ik heb sims 2 aangeschaft, ik heb alle voorzorgsmaatregelen getroffen voor zover bekend, directx 9 wordt vanaf de cd goed geinstalleerd maar daarna krijg ik constant van die vreemde foutmeldingen, zo van: er is een probleem bij het kopieren van puntje puntje bestand, wilt u doorgaan of annuleren, dan doe ik doorgaan maar hij blijft foutmeldingen geven dat hij bestanden maar niet kan kopieren van de cd, het is een origineel spel uit de winkel, ik heb windows xp professional, alleen die is niet origineel, kan dat daarnaan liggen misschien? alvast bedankt voor de reactie

Bij mij werkte de sims 2 wel en ik heb ook geen originele windows xp pro, maar welk bestand staat in de foutmelding?

nou volgens mij regaeert hij zo op elk willekeurig bestand die hij poogt te kopieren want het is elke keer weer een ander, dan iets met de objects dan iets met de midifile ofzo, ik snap er niks van, ik heb nooit problemen gehad met de vorige versies van de sims

Ik kan maar 1 oplossing verzinnen en dat is over de rechten van de gebruiker. Als jou account beperkte rechten heeft kan je niet alles installeren (zie bijlage).
Je kan je rechten veranderen via start>configuratiescherm>gebruikersaccount>[gebruikersnaam]>het type account wijzigen.
Bij gebruikersnaam kies je in dit geval de account waar je het spel wil installeren.

Bijlagen

• rechten.jpg
    rechten.jpg
    30,5 KB · Weergaven: 30
ik heb schofcontrole laten uitvoeren voor het opstarten en vanaf mijn dvdstation geinstalleerd(eerst was dat gewoon de cdspeler) tevens onder administratorrechten, dus ja idd dat hielp volgens mij wel, de installatie verliep vanaf toen vlekkeloos, hij doet het nu, bedankt voor de tip :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan