Sims 2 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sim2error

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
--------------------------------------------------------------------------------

Heey allemaal,

ik heb 2 computers waarop ik de sims 2 kan installeren en bij allebei een probleem..
bij de eerste computer geeft de computer bij het installeren de foutmelding van : geen goede grafische kaart (intel (r) 82810E graphics controller) en dat ik directx 9.0 moet hebben.
wie weet hoe ik een betere videokaart erin kan krijgen of downloaden ofzo, ik heb geen idee

Bij de tweede computer stop ik dics 1 erin en dan vind de computer de sims niet eens, hij doet helemaal niks terwijl ik een paar jaar geleden wel de sims 2 succesvol kon installeren ik snap er dus echt niks van

(ik heb trouwens van sims 2 de cd-rom versie , 4 discs)

Wie me hiermee kan helpen alvast heel erg bedankt!

DirectX9c October 2006-update download je hier:
http://www.microsoft.com/downloads/...78-3C9B-44DC-B8BE-46783BCAC3CB&displaylang=en

Verder is die Intel-videokaart niet geschikt voor Sims2, daar dit spel een videokaart nodig heeft die de DirectX9-effecten en features ondersteund. Dat doet die Intel-videokaart dus niet.

Je hebt daarom een losse, goede videokaart nodig. Dit hangt af van de verdere specificaties van je pc. Zoek deze daarom op en plaats deze gegevens in je volgende reactie.

Voor probleem 2;

Doe cd1 erin en start de pc ff opnieuw op. Eenmaal in Windows aangekomen, probeer het spel dan te installeren.

kijk bij readme, je videokaart wordt wel ondersteund maar...je moet een processor hebbe van 2.2Ghz ofsow iets. ik speel het spel ook, had ook eerst die videokaart maar die gaf heel de tijd fouten(ik kon wel de sims mee spelen) dus heb ik een nieuwe gekocht

ik heb hem opnieuw opgestart maar hij herkent de cd nog steeds niet :S, hij zegt plaats cd in medium ofzo

Laatst bewerkt:
Computer reageert niet op sims 2

Heey,
Als ik dus de sims 2 in de cd-rom speler doe dan herkent de computer sims 2 helemaal niet..? Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen?

Het is niet de bedoeling dat andere lezers hun probleem in de vraag van iemand anders gaan stellen.

Deze mensen moet dan een eigen vraag hiervoor aanmaken. De desbetreffende vragen/reacties hierop zijn verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan