Sims 2...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mysweety

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Hoi....

Ik heb het probleem volop op internet proberen op te zoeken maar niks is hetzelfde als wat ik heb....
Het is dus zo dat ik altijd de Sims 2 op deze pc gespeeld heb totdat hij na het filmpje in het laadscherm steeds blijft hangen, als je dan CTRL + ALT + Delete doet duurt het ong 3 a 4min voordat het spel afsluit en er staat dat ti niet reageert...
Dus ik zoeken op het internet geen resultaat, toen dacht ik laat ik een update installeren misschien ligt het daaraan vervolgens geeft hij nu het bericht als ik de sims op wilt starten : Kan geen toegang tot het apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk heeft u geen toegangsmachtiging..... Dat is dus al gebeurd voor de 2de keer want k had hem al 1x opnieuw geinstaleerd maar dan heb k dus nog steeds last van het eerste probleem........

Dus???
Iemand een idee?

Groetjes

Probeer eens je Sims 2 te updaten met patches klik

Ja die link met die update heb k dus gedaan maar daar geeft ti dat antwoord op van : Kan geen toegang geven tot apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk heeft u geen toegangsmachtiging en voor dat ik dat geinstaleerd had bleef hij dus hangen in het oplaadscherm na het filmpje......

Speel je het ook op een beheerders account?

Heb je laatst je computer opnieuw geinstalleerd?

Ik had het zelfde probleem. Maar ik had poppetjes gedownload en zo kon hij zich niet meer laden. :(:( Maar ik heb hem verwijdert en opnieuw geinstalleerd en toen mijn beveiliging uitgezet. En toen deed hij het weer. Maar het kan ook dat je schijf nu met andere dingen is volgemaakt!
=====================--
xxx Moowjow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan